Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-19 20:49

Spannend Cinniz!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:59

Spannend!!!

Ok nu heb ik wat zekerheid.
Een van de teefjes uit Cooper zijn nestje zal in mijn eigendom komen *\%/* *\%/* ze zal wel in een gastgezin gaan wonen. Waarschijnlijk bij een vriendin van mij (zondag beslist ze zeker, anders zoek ik een ander gezin). Dus weer iets leuks om naar uit te kijken!
Dit zijn de meisjes:
Afbeelding
Afbeelding

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:02

Ik mag niet meer in dit topic kijken. Puppyfever 100%. (Al komt naya tegen haar loopsheid aan en heb ik een halve kale aussie een een huis die 1 haarbal is ... :+ )

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-19 21:06

Die 2e <3 die heeft een mooier blesje!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:16

Ik vind de tweede ook het meest aansprekend ja. :j

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:17

gelukkig geen last meer van loopsheid, karma verloor ook zoveel haar verschrikkelijk :+

als ik op aftekeningen af ga vind ik de eerste leuker maar ik hou van veel wit :P

Succes Cinniz voor wel ras was het ook al weer?

Jammer van de muilkorf maar als het nodig is geen keus karma loop ook los met korf :j verder leuke foto's!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:18

Sorry, even niet bijlezen. Gefeliciteerd Zoe :)

Ik ben kapot en verga van de pijn en ben net thuis. Leuke foto's zie ik langs komen. Wat gekke puppy-verhalen, zo ken ik er ook nog wel één. Stond op de lijst voor de pups die nu geboren zijn, op 13 mei. En fokker had aangegeven dat ze nog niet kon beloven hoe en wat - ze was immers niet de enige op de lijst. 13 mei 's avonds zat er een andere pup :') Dat zijn voor mij wel echt even wtf momenten.

Ik ga onder mijn meeleessteen. Dinsdag MRI, woensdag spannend nieuws, toedels :wave:

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:21

Ik vind ook de 2e bles mooie, maar de eerste haar kraag is mooier. Maar er wordt niet op tekening gekozen. Maar op degene die het best gebouwd is :p

Wat naar van je pijn Denise. Ik las het al in een ander topic. Beterschap!

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:41

KarmaChansy schreef:
Jammer van de muilkorf maar als het nodig is geen keus karma loop ook los met korf :j verder leuke foto's!
De korf is waarschijnlijk niet nodig in de zin van dat hij anders zou bijten. Althans toen we werden aangevlogen door die bulldog had ik hem ook niet gekorfd en ging het goed. Maar sindsdien korf ik hem wel in de parken of op soortgelijke plekken waar mensen de aanlijnplicht negeren. Ik kan er niet op vertrouwen dat een ander z'n hond onder controle heeft en dan knijp ik 'm wel. Bewijs met het stigma m.b.t. HR-rassen maar eens dat het de ander z'n schuld was, ookal liep de ander los waar het niet mocht, ookal had de ander z'n hond niet onder appèl. Wat dat betreft is een HR-hond net een auto en een random andere hond een fietser. Ookal sta je als auto stil en rijdt een fietser tegen jou aan, is de auto alsnog (deels) schuldig. Jammer is het zeker, maar ik kom niet elke dag op plekken waar ik hem liever korf :)

Sterkte xDenies :(:) hopelijk geeft de MRI wat meer duidelijkheid!

Leuk Zoe_97, ik vind het nu nog wurmpjes en erg op elkaar lijken. Ik zou in ieder geval voor een zwartwitte gaan :+

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:44

karma heeft hem ook niet om voor bijten maar omdat ze allessssssss opeet na elke maand wel 300 euro aftikken bij de dierenarts was ik het zat :') maar snap je hoor als ik een HR hond had zou ik ook direct de korf aanleren!

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:53

Alles opeten is ook niet handig nee :') Ik heb de korf ook deels, omdat die in het buitenland permanent verplicht is. Hij protesteert gelukkig niet, maar hij vindt 'm duidelijk niet lekker zitten. Hij rolt er vaak mee en ik zie ook aan z'n hoofd dat dat voorhoofdbandje schuurt waar hij aan de korf vast zit. Dus ik wil eigenlijk een leren korf halen, maar hij heeft blijkbaar lastige maten.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 22:26

Haha christina die speel zeker voor kikker.

Zoe leuk nieuws gefeliciteerd.

Denise balen alles pijn. Sterkte mey MRi, maar woensdag krijg je leuk nieuws te horen.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-19 22:37

Sterkte denies

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 22:43

Ahhh ik vind ze beide lief <3
Wat gaan jullie hard joh!haha

Karmachansy amerikaanse naakthond.
Is al weer even geleden dat ik dat had gepost,geloof oktober ergens :o

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 23:32

@KimD jij raadde een aantal pagina`s terug een koel jas aan i.p.v. een mat, ben je ook bekend van de koel jas/vest van ruffwear? Ik zit er over na te denken deze aan te schaffen voor de warme trainingen en evt voor op wedstrijd om af te koelen.

Wanneer gebruik jij de jassen precies?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 06:59

beauty1love schreef:
@KimD jij raadde een aantal pagina`s terug een koel jas aan i.p.v. een mat, ben je ook bekend van de koel jas/vest van ruffwear? Ik zit er over na te denken deze aan te schaffen voor de warme trainingen en evt voor op wedstrijd om af te koelen.

Wanneer gebruik jij de jassen precies?

Ik ga hier straks even op reageren! En als ik dat niet doe, schop me dan even een keer om het wél te doen! :j

Ik zeg het maar alvast, het wordt weer heet vandaag denk ik zo! -O- :+

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 07:29

Jongens jullie moeten allemaal naar het noorden verhuizen. Het wordt hier vandaag een heerlijke 18C {:}

Ik ben ook nog steeds niet helemaal uit over het koelvest. De mat heb ik sowieso geen vertrouwen in. Maar vind zo'n vest ook wel duur om voor de lol even te proberen...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 07:34

Kaus schreef:
Jongens jullie moeten allemaal naar het noorden verhuizen. Het wordt hier vandaag een heerlijke 18C {:}

Ik ben ook nog steeds niet helemaal uit over het koelvest. De mat heb ik sowieso geen vertrouwen in. Maar vind zo'n vest ook wel duur om voor de lol even te proberen...

Het is hier nu heerlijk met 11 graden! Alles staat lekker open, in huis is het nu 20 graden, maar door de frisse lucht van buiten voelt dat lekker aan.

De koeljasjes die wij hebben zijn niet zo duur, +/- €30,- euro per stuk in maat 55, komt natuurlijk wel ook door de korting nu, maar hun 'normale' prijs vind ik ook niet te duur.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-19 08:51

Hier werken de matten niet want ze weigeren er op te liggen.

Wel ben ik voor Boellie aan het rondkijken voor een jasje. Maar met ruglengte van 40 cm en zn dikke nek en brede borst is dat nog wel even zoeken

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 09:03

hier 22 vandaag, best te doen nog...
Volgende week tot 35 graden.. dus hier gaan we zo even naar de dierenwinkel koeldingen halen.
Gezellig samen shoppen met de hond :Y) :Y)

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 10:38

Hier geven ze vanaf maandag tot 37 graden ... bakken.

Kiwiwitje: ik weet een shop waar je de coolvesten op maat maakt. Super lieve vrouw die je ook altijd eerst een foto op stuurt voor ze volledig af te maken. Komt wel uit Canada dus je moet wel even wachten. Heb de mijn daar laten maken voor op show en ik ben er tevreden over :)

Afbeelding

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-19 10:41

t is hier nu al 23 graden in de zon. Wel nog een lekker windje.

Djessey is inmiddels 17 weken vandaag en morgen precies 4 maanden!
Geen foto's van het oefenen voor show oid. ik heb Bas t riempje in zn handen gedrukt en foto's gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:06

Heerlijke foto's weer! Die van Django in het kroos :') Is natuurlijk belachelijk dat hij een korf om moet omdat andere mensen zich niet aan regels (of hondeneigenarenetiquette) houden. Maar ja zo werkt het helaas in de wereld.

Ik heb trouwens helemaal niet naar lijnen of wat dan ook gekeken toen ik naar Popo op zoek was. Heb ook nooit op een wachtlijst gestaan. Ik kwam toevallig bij zijn nest uit en het klikte gewoon super goed met de fokker en hij had precies het rustige maar attente karakter dat ik zocht. Nu zit daar ook een beetje extreem puberenthousiasme bij waardoor ik me elke dag kapot lach :') Dat zal wel weer stabiliseren als hij uitgroeit.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-19 11:08

Simoonzel schreef:
Heerlijke foto's weer! Die van Django in het kroos :') Is natuurlijk belachelijk dat hij een korf om moet omdat andere mensen zich niet aan regels (of hondeneigenarenetiquette) houden. Maar ja zo werkt het helaas in de wereld.

Ik heb trouwens helemaal niet naar lijnen of wat dan ook gekeken toen ik naar Popo op zoek was. Heb ook nooit op een wachtlijst gestaan. Ik kwam toevallig bij zijn nest uit en het klikte gewoon super goed met de fokker en hij had precies het rustige maar attente karakter dat ik zocht. Nu zit daar ook een beetje extreem puberenthousiasme bij waardoor ik me elke dag kapot lach :') Dat zal wel weer stabiliseren als hij uitgroeit.

Daar duim ik hier ook voor. Djessey is heeft ook wel een heel komisch en eigenwijs karakter :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:52

Die vrouw van die koelvesten van Lara heeft gewoon zonder communicatie na 2/3 weken mijn geld teruggestort en negeert mij op elk platform. Ik vind het dus totaal geen aanrader :p