Persoonlijk zou ik het wel hoger doen, want cavia's kunnen heel goed recht achteruit piesen of zelf omhoog als ze kontjes op tillen Hier zit het regelmatig tegen de glazen voorkanten aan.
Ga ik van het voorjaar ook doen. Moest ff snel wat bouwen heb ze buiten voor ik het wist was het herfst. Van buiten is het hok groen. Kan ook zijn dan ik er plexiglas tegenaan plak
Ze ging zo met haar koppie omhoog als ik haar kriebelde en dan piepen en zo, dus elke keer trok ik mijn hand weg en snel een foto maken ze had geplast dus ik wilde haar weg tillen en met dat ik haar op til pist ze nog even over mijn hand heen...
Oreo en Nibbit zien er leuk uit zo samen trouwens!
tanjaatjuhh
Geplaatst: 27-12-16 16:00
DubbelDun schreef:
Plexiglas plakken is niet zo mooi en ook erg duur. Een goedkoop stukje zeil lijmen en goed afkitten doet het hier erg goed.
Kan natuurlijk ook pap werkt in een Novilon fabriek kan dat ook wel gebruiken.
Ja gaat een groep in gezellig bij elkaar. Ik had houtvezel maar ben nu weer begonnen met ecobed bij de langharen en dat bevalt toch ook wel erg goed. Besteld bij Agriwebshop en daar bezorgen ze gratis bij mij vanaf 20 euro.
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-16 20:10
De jonkies eten al lekker mee... ik moet een grotere schaal neerzetten denk ik
Dan heeft iig Bubbels meer ruimte
Het verschil tussen Mini en Maxi is duidelijk te zien; Mini is nu 97 (geboortegewicht 70) en Maxi is 127 (geboortegewicht 97)
Moeders ziet er wat verfomfaaid uit door wat schurftmijt vanwege de stress/verminderde weerstand, maar die is behandeld net als de jonkies.
behandel ze altijd met stronghold in de nek de kleintjes ook. De variant voor kittens en pups. Die van mij hadden het ook. Was daarna zo over , mooi nestje zo 3 verschillende