2 weken terug in Hoge Hexel liep ik totaal achter de feiten aan. Jinn ging vaak al zonder commando van start en dat wilde ik graag veranderen. Zo braaf dat hij bij training blijft liggen, zo slecht doet hij het op wedstrijd. Daarom ook gezegd om hem terug te leggen.
Bij spel ging Jinn zoals verwacht al wat van start. Netjes terug gelegd en daarna bleef hij mij liggen. De rest van het rondje ging wel aardig alleen toen ik al opweg was naar de finish sprong Jinn nog even 2 extra sprongen. Was niet nodig maar ik had toch al een disk vanwege het terug leggen. Hij luisterde wel beter dus opzich niet slecht.
Toen kwam de Jumping. Van de 3 ringen was er eentje naar buiten gezet en daar was ik wel blij mee. Buiten issie toch iets rustiger. Meneer de Snelle Leerling bleef netjes aan de start liggen en hij was super fijn! Super te sturen, alleen jammer genoeg een foutje in de palen maar wel de snelste 1-fouter en dus een 3e plaats
Toen moesten we erg lang wachten op het vast parcours. Jinn tijdje in de bench gehad om te rusten alleen was ik mijn deken vergeten die ik over de bench gooi zodat hij niks kan zien. Meneer heeft dus al die tijd rond gekeken en is niet rustig gaan liggen. Kreeg het idee dat hij moe was. Daarom ging het VP ook slecht. Was er zelf ook niet helemaal bij (waarom geen idee, misschien verbaasd van m'n 3e prijs?) maar de raakvlak had hij wel maar hij rende me de kat op ipv een sprong te nemen.
Al met al dus wel een goed gevoel. Nu even de puntjes weer op de palen en uiteraard doortrainen met de raakvlakken.
Wie kan mij helpen met een.. tja.. probleem is wel een groot woord.
Ik werk in de thuiszorg en diegene waar ik werk heeft een hond. Nu is deze vandaag plots opgenomen in het ziekenhuis en heb ik de hond in huis genomen. De honden kennen elkaar want we wandelen ook erg vaak. Flappie vindt alles wel best en tijdens het wandelen spelen Jinn en Kay (zo heet de hond) erg leuk. Lekker rennen en gek doen, samen in het water. Gewoon leuk.
Dit is ongeveer de 10e keer dat die hond bij ons thuis komt en elke keer wil Jinn wel zo wat bij mij op schoot kruipen. Wanneer Kay iets te dicht bij mij komt dan trekt Jinn de lip op. Doet verder niks. Kay snapt de signalen en doet er verder niks mee, maar stel je voor dat Kay hier voor langere tijd moet blijven dan hoop ik wel dat het over gaat.
We hebben een grote tuin en in de tuin spelen ze ook weer. Wel iets gereserveerder dan in het bos.
Ik snap dat Kay in het territorium van Jinn komt en dat Jinn hier de baas is. In ieder geval meer als Kay.
Ik laat het nu maar zoals het is maar houdt natuurlijk wel een oogje in het zeil.
Zoals ik al zei. Flappie is echt de baas en die doet niks. Bromt niet, snauwt niet. Doet gewoon niks. Snuffelen doen ze wel samen
Heerlijk lesje gehad vandaag. Parcourtje werd er neergezet van 17 onderdelen, A niveau. 1e rondje 35, nog wat seconde met 1 fout op de palen 2e rondje 31, nog wat seconde en foutloos Daarnaast wat leuke wissels gedaan
Wanneer hij probeert op schoot te komen dan duw ik heb sws weg. En wanneer ie rustig ligt roep ik hem om te aaien. Hij mag sws niet op schoot en wanneer Kay er bij komt en hij bromt duw ik hem weg en wanneer hij stil blijft, blijf ik aaien en aai ik Kay ook.
Dit werkt wel aardig Inmiddels is Kay weer thuis, heb hem gister naar huis gebracht dus het is niet meer nodig maar hij zal hier nog wel es zijn...
Nee, maar Jinn ligt op het kleedje en Kay komt naar me toe, dan komt Jinn van het kleedje af en gaat naast mij staan en trekt de lip op..
Zoals ik al zei, hij is er niet meer
MyWishMax
Geplaatst: 25-03-15 14:17
Dan heb ik echt raar gelezen, sorry Dan had ik Jinn weggestuurd en Kay gewoon laten komen. Alleen ook niet roepen als hij rustig ligt, als hij rustig ligt mag hij blijven liggen, komt hij naar je toe zonder zo stom te doen kan hij aandacht krijgen.
Voor een volgende keer Dat had ik wel gelezen, maar ging gewoon nog ff op de situatie in die ik in mijn hoofd anders gemaakt had
MissAnnemijn
Geplaatst: 25-03-15 14:28
Ik lees al een tijdje mee, en ook voorgesteld, maar zou het ook leuk vinden om wat actiever eens mee te kletsen
Gisteren zijn we geslaagd voor de EGG A met goede cijfers Over 2 weken gaan door en we mogen in de B/C groep starten, heb er zin in