Nee, nog niet. morgen eens doen. Sommigen zijn heel duidelijk, maar anderen blijven vraagtekens tot een week of 3 a 4. Dus voor die tijd doe ik daar niet zoveel mee.
Net even gespiekt (kon het niet laten ). Zo te zien zijn beide Borstels vrouwtjes De donkere is een twijfel geval (is trouwens wel een hele mooie kleur met een klein wit toefje op de kop) en de andere Buff is duidelijk een mannetje. Het iets donkerder Borsteltje heeft wel hele leuke witte vlekjes aan beide zijden.
Overigens wel leuk dat nadat ik de jonkies in mijn handen had gehad en toen de mannen liet ruiken die heel druk gingen snuffelen aan mijn vingers. Bubbels - het andere zeugje- is nog niet beneden geweest, die zal Blondie nog niet genoeg vertrouwen al kan ik er rustig aan komen en aaien.
Wat leuk! Ik kon het hier bij Sammy ook heel moeilijk zien, die was maar 40 gram dus dat was zo mini..
Kan dat zeugje echt bij haar en de jonkies? Dan verbaast het me wel dat ze nog niet is gaan kijken! Ik denk dat mijn dames er meteen bovenop zouden staan, die zijn zo nieuwsgierig als het maar zijn kan.
Bubbels is bang voor Blondie, alhoewel het gister iets beter leek te gaan, misschien dat ik haar zo even beneden neer zet. Ze kan altijd weer naar boven tenslotte
Ben benieuwd wat die donkere officieel van kleur is. Het is geen rood en het lijkt vlammerig, maar het is ook geen goud. De voorste is een hele lichte creme.
Oh, wat komen hier weer een schattige cavia's voorbij Kei lief.
DD: is die donkere niet rood? Ik zit niet meer zo in de cavia kleuren, maar heb altijd driekleuren gefokt en daar zaten rood-zwart-witte bij. Dan lijkt het me dat je rood ook als losse kleur kunt hebben?
Hier komen voorlopig geen nieuwe caafjes meer bij. Ook niet als Sophie overlijdt. Dan hebben we de castraat nog met zijn 2 dames en das een mooi groepje. Zoiets wil ik het dan houden, volgend jaar hopen we een andere harige uitbreiding van ons gezin te mogen verwelkomen. We staan nu op de wachtlijst voor een pup. Wel wil ik een groepje van 3 houden. Twee zeugen bij de castraat vind ik leuker dan 1 zeug.
@djinnie: ik sluit rood niet uit, maar ik heb vaker roden gehad en die zagen er toch anders uit. De vacht is ook niet egaal dezelfde kleur. Kijk eens naar het achterpootje, dat heeft een aparte kleur. Met flits lijkt het ook roder als in het echt.
Ik heb net de donkere gewogen; die is 97 gram en de lichte Mini die is 70. De andere 2 zullen er wel ergens tussen in zitten.
De kleintjes doen het goed, ze eten ondertussen al hooi mee. Als ik de kans krijg duw ik Mini nog wel eens onder moeders zodat ze wat meer binnen krijgt.
Tijdje heel druk gehas en weinig op bokt geweest. Straks even op mn gemak terug lezen.
Ik had voor de cavia wat alleen zat een leuk vriendje gevonden. Alleen kan ik nu weer opzoek gaan naar een nieuw vriendje voor de nieuwe cavia. Gimli is me donderdagavond in mn handen overleden. Hou Wolfie nu in de gaten en na de feestdagen ga ik langzaam eens rondkijken. Zelf heb ik even geen behoefte aan een nieuwe maar voor wolfie wel beter. Kili, fili en wolfie zijn wel in orde.