Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Castreren heeft inderdaad geen zin als je hem bij dezelfde beer wilt houden, bedoelde ze niet castreren en dan bij zeugjes? Dat doen we in de opvang met beertjes die te fel zijn, maar dat komt niet heel vaak voor.
Balen dat Meeko weer ziek is! Ik zou dat geluid even opnemen zodat je het eventueel (later) aan de dierenarts kan laten zien.
Roosje01 schreef:Nu vroeg ik mij af waar je een trappetje/ helling kan vinden die geschikt is voor cavia’s. Kan er maar 1 vinden op de draadkubus site maar die vind ik best prijzig voor houten plankje. Zou het misschien Ook zelf kunnen proberen te maken maar kant en klaar is wel makkelijker.
DubbelDun schreef:Roosje01 schreef:Nu vroeg ik mij af waar je een trappetje/ helling kan vinden die geschikt is voor cavia’s. Kan er maar 1 vinden op de draadkubus site maar die vind ik best prijzig voor houten plankje. Zou het misschien Ook zelf kunnen proberen te maken maar kant en klaar is wel makkelijker.
Je kunt er zelf eentje maken van een plankje hout en dat bekleden met een antislip matje zodat ze grip hebben.
DubbelDun schreef:@xIrlijn: ik had dat bij mijn rexen/us-teddy's ook.
Moeders lijkt gladhaar te zijn. Weet je wat de vader is ??