Ik zie net trouwens dat op de show van 24 april in Zutphen ook HTK katten welkom zijn
wie gaat er mee? Maken we er een bokt-meeting van haha. Ik denk dat de NPV show sowieso wat laagdrempeliger is, het gaat daar ook per dubbele kooi en de tarieven liggen wat lager dan bijv de Neocat shows. http://www.npv.org/Shows.html
Je kan bij shows altijd opgeven bij wie je in de buurt wil zitten, dus misschien is het leuk als er meer mensen gaan, dan kunnen we misschien voorkeur opgeven. Ik ga me binnenkort inschrijven dus ik hoop dat er nog meer mensen het leuk vinden!

het is ook echt toevallig dat er eens eentje in de buurt is, want meestal zijn ze 2 uur rijden ofzo voor mij.
Plus het is bij me om de hoek dus dan moet je wel he, haha. Als ze buiten de jeugdklasse vallen ga ik denk ik wat actiever showen, al hangt het er ook maar weer vanaf hoe ze het doen en of ze het leuk vinden, want met zwaar gestreste katten is het ook niks waard.
Lijkt me in elk geval wel leuk om te ervaren 

knappe vent zeg.
Hij is nu 5 maanden, aan het puberen (druk!!) en hij bedenkt om de zoveel dagen weer nieuwe stoute manieren om zijn zin te krijgen. Hij zit nu ook bovenop de keukenkastjes en lacht zich stuk omdat ik daar niet bij kan om hem te pakken. Laatste paar weken begint hij iedere ochtend om 6 uur te miauwen en aan de deur van de slaapkamer te krabben. De deuren klapperden heel erg, dus dat gaf een hels kabaal. Nieuwe rubbers tussen de deuren hebben dat in ieder geval opgelost, het mauwen nog niet. Dus (hopelijk) afgestudeerd met chronisch slaaptekort door ons kitten. Het is ook net een kind.