Erg mooie naambordjes! Ik ben niet zo goed met dat soort dingen. Vooral qua plaatsen op het prio lijstje Mijn zoon is 5 jaar en we hebben nog steeds de kinderen niet op ons naambordje bij het huis staan
*take mental note om dáár toch eens werk van te maken...
Hahaha! Mijn mama-margriet-award van dit jaar ga ik ook niet meer krijgen hoor Maar dit soort kleine dingetjes maken weer een hoop goed in zijn ogen hihi!
Djoena
Geplaatst: 20-12-16 16:50
Ok.... ik kwam voor 2, misschien 3 caafjes en ik ging weg met 6 caafjes....
3 zeugjes, waarvan 1 misschien drachtig. (Was al drachtig naar de opvang gebracht) En 3 beertjes. Ze worden alle 3 geholpen en krijgen dan alle 3 een eigen groepje dames.
Hierbij meteen de foto's die ik even snel gemaakt heb
Charley is iig niet california Dat is bij kleuren zoals creme rood en wit. Het houd in dat het neusje (en dacht ook oren en pootjes?) zwart/choco worden. Ze worden egaal van kleur geboren en dat zwarte/choco kleurt later dan pas.
(Foto van Googleafbeeldingen)
Djoena
Geplaatst: 20-12-16 17:23
Kan het zijn dat hij california drager is? Ik weet nu niet meer wat ze gezegd had, papa was inderdaad een calafornia
Ik moet mij echt weer even gaan verdiepen in de kleurengenetica, het is zo'n tijd geleden
Ondertussen zijn er nog 2 bijgekomen waarvan er helaas eentje dood is. Ik heb nog gewreven en geprobeerd om het te laten 'schrikken' maar dat heeft ook niet mogen helpen.
Zodra de boel is opgedroogd en de batterij van de camera opgeladen zal ik meer foto's maken.
Ach 5 voor en eerste worp is behoorlijk veel, dus voor haar is het niet zo erg als er eentje het niet redt. De rest is aan het bijkomen van de bevalling, ze piepen en bewegen dus het zal wel goed gaan. Zo te zien 1 rode en 1 gouden gladhaar en 2 creme waarvan 1 of allebei borstel lijken te zijn.
Ik heb ook nog wel een filmpje van toen ze hier jong waren Degene die achteraan rent, Freddy, piept nu nog steeds altijd zo als hij rent, al klinkt het wat zwaarder
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-16 20:12
We willen eten !!! Op het laatst wordt moeders gek van die kleine huppels
Hier zijn ze alle 4 te zien. Ik denk 1 goud, 2 Buff en 1 hele lichte creme.