Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Hier ook coolmatten van de cranenbroek maar de honden snappen er niks van..
Gelukkig hebben we zowel thuis als op de zaak airco!
Hij ligt wel geniaal Denies
Waar bestel je die KimD?
_Christina schreef:Sterkte voor jouw vriend Kaus, al zie ik niet helemaal waarom jou dat beperkt tot de achtertuin. Jouw schouder is toch niet gebroken?
Wat betreft koeling afdwingen. Volgens mij kunnen de meeste dieren prima zelf hun lichaamswarmte reguleren. Dus gewoon verschillende mogelijkheden ter beschikking stellen en lekker zelf laten kiezen waar ze willen liggen.
Kaus schreef:Omdat we nergens hebben om te wandelen hier behalve een bos waar je alleen met de auto komt. En ik heb geen rijbewijsEr is een fietspad waar we wel heen gaan maar dat kan ik niet echt een avontuur noemen
xDenies schreef:Is dat filmpje nu continu een ander moment want ik heb echt zoiets van hoe kan je dit je hond zo vaak aan doen?
Je kent je hond toch.. dan weet je ook wat je wel of niet kan doen met dit weer. Ik twijfel al om de kenneldag af te zeggen omdat ik echt niet met warmte daar met Bo hoef aan te komen.
candalisa schreef:Mijn keesje had dit ook. Altijd actief geweest in haar jonge jaren en kreeg dit zo opeens met wandelen. Ik vond het een verschrikkelijk aanzicht... ze heeft er nog 6 jaar mee beleeft maar ik was heel voorzichtig met dr.
candalisa schreef:Ja heb het nooit opgenomen het ging altijd vlug en je bent zelf in shock dat je ze zsm eruit wil halen. Het begon heel onschuldig ik dacht huh wat doe je nou en idd wankel worden en zo in elkaar zakken. Ze liep ook blauw aan gelijk mee naar de dierenarts foto’s gemaakt maar niks te vinden. Helaas is het haar wel fataal geworden als in ze was 13 en we hadden toen een vreselijke benauwde zomer elke dag moest ik haar koelen want haar temp liep op naar 42g daardoor kreeg ze epileptische aanvallen en kon ik het niet aanzien. Nu ik erover nadenk krijg ik het moeilijk pfff ik zie heel veel van haar terug in Mila hoop alleen dat dat aandoening haar wel bespaard blijft.
xLaraaj schreef:KimD : dus jouw honden hebben dit ook ?
Denk dat mijn bc dit ook had. Wij speelden altijd op wandeling met een tinnisbal die je zo met een speciale stok ver kunt smijten. Wij moesten zelf de limiet weten want hij ging maar door. Paar keer gehad dat hij ineens omviel of met zijn achterpoten begon te slepen.
Dacht altijd dat het gewoon TE was ofzo maar wie weet kon het dit zijn.
KimD schreef:Dit is ook het gevaar, niet alle honden laten het duidelijk zien, pas als het gaande is. Aan Harvey & Puk zie ik het van kilometers afstand komen. Bij Puk heb ik zelfs de temperatuur eens opgedreven (en strak gemonitord), maar die is kei en keihard, en herstelt ontzettend snel zodra we gaan stappen. Die heeft een waanzinnig goed sporthart.
Echt, geen flauw idee waar ze vandaan komt, maar die hond is echt waanzinnig in veel opzichten.
xLaraaj schreef:KimD schreef:Dit is ook het gevaar, niet alle honden laten het duidelijk zien, pas als het gaande is. Aan Harvey & Puk zie ik het van kilometers afstand komen. Bij Puk heb ik zelfs de temperatuur eens opgedreven (en strak gemonitord), maar die is kei en keihard, en herstelt ontzettend snel zodra we gaan stappen. Die heeft een waanzinnig goed sporthart.
Echt, geen flauw idee waar ze vandaan komt, maar die hond is echt waanzinnig in veel opzichten.
Aaahn omdat je dit zei dacht ik van wel.