Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Ik hou ook van de sneeuw![]()
Met honden zouden we graag richting de natuur willen, plek maakt me dan niks uit als het maar geen dagen rijden is. Maar zonder honden is een leuke stad ook goed, al is een vliegveld dan ook wel handig.
Nynkster schreef:Kiwiwitje: bedankt!! Ik ga me daar binnenkort ook melden!
Lara : wat een mooie pup zeg! Sterkte op vakantie zonder je hondje. Maar aan de andere kant, veel plezier!
Sinne : veel plezier in Italië!
KimD : brr krijg het al koud bij je plaatjes!! Ik had Guinness al een paar keer voorbij zien komen maar nu ik dit jaar in Ierland ben geweest voor vakantie snap ik wat de naam isprachtige honden heb je!
KimD schreef:Nynkster schreef:Kiwiwitje: bedankt!! Ik ga me daar binnenkort ook melden!
Lara : wat een mooie pup zeg! Sterkte op vakantie zonder je hondje. Maar aan de andere kant, veel plezier!
Sinne : veel plezier in Italië!
KimD : brr krijg het al koud bij je plaatjes!! Ik had Guinness al een paar keer voorbij zien komen maar nu ik dit jaar in Ierland ben geweest voor vakantie snap ik wat de naam isprachtige honden heb je!
Heb je het ook geprobeerd?
StonedRomy schreef:Ik ben allergisch voor kou en sneeuw. ( letterlijk, figuurlijk helaas voor mij niet )
Mijn drie honden vinden de sneeuw dus echt prachtig. Lekker in de Ardennen en dan laten uitrazen.
Kaus schreef:Afgezien van het allergisch zijn dan, op kou moet je je natuurlijk gewoon kleden. Ik heb het nu al hele dagen koud omdat het +-20C is en bewolkt maar als ik de sneeuw in stap, volledig erop gekleed heb ik nergens last van hoor. Alles beter dan regen
StonedRomy schreef:Bij mij begint het onder de 14 graden en ik merk gewoon dat mijn teef mij erg in de gaten houd. Eerste minuten is ze heel blij in dr sneeuw en daarna komt ze iedere minuut bij mij lopen om mij te controleren. Gelukkig nog nooit gehad dat ik bewusteloos ben geraakt met het wandelen met de honden, maar vandaar dus ook dat ik haar aan mijn riem heb i.p.v. in mijn handen.