Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mvdende schreef:Beste RedPassion, als jij denkt een goede match te kunnen maken met een opvang ratje van jezelf of een ander ratje, ben je welkom om dat hier in Den Haag te komen doen. Het ratje mag hier dan blijven wonen totdat Zonik er niet meer is. Ik heb geen ruimte voor nog 2 ratten erbij, en ook het geld niet wat 2 ratjes extra op leeftijd met zich meebrengen. Nogmaals Zonik is al 26 maanden!
mvdende schreef:Beste RedPassion, als jij denkt een goede match te kunnen maken met een opvang ratje van jezelf of een ander ratje, ben je welkom om dat hier in Den Haag te komen doen. Het ratje mag hier dan blijven wonen totdat Zonik er niet meer is. Ik heb geen ruimte voor nog 2 ratten erbij, en ook het geld niet wat 2 ratjes extra op leeftijd met zich meebrengen. Nogmaals Zonik is al 26 maanden!
vevina schreef:Macs schreef:Ik ga straks met Freek naar de dierenarts. Ben zo benieuwd wat er is... en of het niet te ernstig is..
Succes hopelijk niks ernstigwaar heeft Freek last van?
Macs schreef:Freek heeft een vergrote prostaat wat waarschijnlijk rugpijn veroorzaakt. Urine was goed, licht verhoogde eiwit maar dat is normaal voor zijn leeftijd. Dus hij is nu chemisch gecastreerd. Nog goede voedingstips gehad. Ben zo blij met onze dierenarts.
Macs schreef:Je wilt uiteraard het beste voor je beesten maar niet alles is altijd haalbaar.
Franciee schreef:Weet iemand hier toevallig welke maat schroeven er in een Royal Suite zitten? Ik heb het zakje met mn domme hoofd thuis laten liggen waar ik de komende maand niet kom
Arashah schreef:Franciee schreef:Weet iemand hier toevallig welke maat schroeven er in een Royal Suite zitten? Ik heb het zakje met mn domme hoofd thuis laten liggen waar ik de komende maand niet kom
ik meet zo direkt even voor je op,
Edit:hier fotos
[ [url=m/0Q3pxF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AKxe9q.jpg]Afbeelding[/url] ]