Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie__ schreef:Hier kwam Noa vanavond kreupel binnen gelopen. Rechter voorpoot steunt ze maar een klein beetje op met lopen. Maar springt wel zo overal op en ook krabben aan de krabpaal ging normaal. Ik heb overal gevoelt en ze geeft geen kik. Dus wat er is geen idee. Kon ook geen stekel/grasaar/wondje ontdekken. Maar even afwachten hoe het morgen gaat. Vind het lastig inschatten of morgen naar de dierenarts nodig is of nog het weekend even afwachten.
xoranlover schreef:Hier krijgen ze wel vaker een stukje gerookte zalm. Nog nooit problemen mee gehad.
@druif krijgt ze in pension dan niet haar eigen voer?
En tja katten solitair ben ik het niet zo mee eens. Mijn kittens zullen niet naar een huis vertrekken waar geen andere kat is. Dat hoeft niet persé een abessijn te zijn of wen somali maar gewoon een maatje. De ervaring van somaby fokkers over alle jaren is dat ze toch wel echt een maatje nodig hebben.
Dus ja ik heb hier alleen Kito een jaar alleen gehad maar ik ben zo blij dat we Zika erbij hebben gehaald. Wil nu ook echt een kitten houden omdat het leeftijdsverschil tussen Kito en Nishi behoorlijk groot is.
@nathalie wat vervelend. Geeft ze ook geen reactie als je haar schouder aanraakt en daar wat duwt?