Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nachtlampje schreef:Ik heb al een tijdje niet gepost, onze aqua-fun is er vanaf. Heeft er iemand interesse om ons laatste visje over te nemen? Het is een geweldig gave betta splendens man, oersterk (3 keer uit de bak gesprongen, heeft vastgezeten met z'n hoofd in een steen en bijna verdronken, doet het nog steeds..) en heeft ook al voor nakomelingen gezorgd. [ [url=m/ED0iek.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EEPyQ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopelijk stoort dit niet, ik wil hem een fijn plekje gunnen waar iemand van hem kan genieten.
VanessaSH schreef:Hoi allemaal,
Ik ben mij nu aan het orienteren voor een aquarium! Ik wil het al best lang, maar wil het nu wel echt door gaan zetten.
Mijn oog is gevallen op een SuperFish Aqua Expert 70 Zwart of Juwel Aquarium Primo 60 61x31x37 cm 60 l Zwart. Wat zouden jullie aanraden?
Ik vind platy's leuk, molly's, betta, guppy's, zwaarddragers en een corydora zou ik er ook graag in willen.
Goof schreef:VanessaSH, heb je in die bak genoeg ruimte voor al die vissen? Het lijkt me zo klein, maar goed, misschien heb ik een vertekend beeld, want wij hebben een bak van 1.50 meter staan en daar kan alles echt alle kanten op.
VanessaSH schreef:Hoi allemaal,
Ik ben mij nu aan het orienteren voor een aquarium! Ik wil het al best lang, maar wil het nu wel echt door gaan zetten.
Mijn oog is gevallen op een SuperFish Aqua Expert 70 Zwart of Juwel Aquarium Primo 60 61x31x37 cm 60 l Zwart. Wat zouden jullie aanraden?
Ik vind platy's leuk, molly's, betta, guppy's, zwaarddragers en een corydora zou ik er ook graag in willen.
LoveUggs schreef:Hoeveel liter is die bak?
Ik heb zelf de tetra ex 1200 plus en die doet het goed op mijn bak van 450 l.
Bij mij spookt nu heel erg de gedachte rond om alles de deur uit te doen.. Ik heb er simpel weg heel weinig tijd voor.. Maar twijfel heel erg, iets met bang zijn dat ik spijt krijg.. er zit zoveel geld in dat ding...