Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lifaya schreef:Bij mijn ouders onmogelijk gezien de katten daar naar buiten gaan. Mijn broertje heeft een kat die mijn katten haat dus ook geen optie.
Ik hoef overigens geen commentaar op "nalatigheid " etc. Ik heb de afgelopen weken/maanden ontzettend veel aan mijn hoofd gehad en wat nog steeds speelde en werk daarbij fulltime en onregelmatig. Ik heb de dierenarts gecontacteerd en hoop snel iets te horen over prijsopgave en hoe lang een kater moet revalideren van castratie, dus dat ik vrij kan nemen. Mocht ze dragend zijn, het zij zo. Laat ik ze beide testen op de noodzakelijke dingen en probeer ik daar het beste van de makenkittens zullen geen tekort komen iig mochten die komen.
Overigens denk ik dat ze krols is omdat ze zo nu en dan wat rare geluiden maakt. Ze toont verder geen interesse in Tonic en is niet meer aanhankelijk dan anders.
Yom schreef:Stel je voor;
je staat op een wachtlijst voor een kitten en je mag komen kijken. Zou je het dan erg vinden als alle toekomstige kopers er tegelijk zijn en je op volgorde mag kiezen?
Lijk mij eigenlijk niet echt fijn, maar ik heb dus mensen op de wachtlijst maar ik heb niet heel veel tijd om ieder apart te laten komen.
Volgend weekend heb ik dus maar 1 middag/avond beschikbaar bijv. En ik wil het ook geen 4 weken laten duren voor die kopers voor ze weten of ze idd een kitten kunnen reserveren
meisje_ schreef:Pluche_pluus; wat een dotje
Ohh zeg dat nu niet hihi. Wat voor kleurtjes?
Rebecca schreef:Netjes! En wat een lekker grote kooi
Pff Boris begon op de bak zijn behoefte te doen , afgeleid en sprong eraf. Even later ging hij sleetje rijden op de grond en allemaal stront , kont zit eronder en weet even geen raad . Afvegen blieft hij niet