Goedenavond ik kom hier niet zo vaak, maar wij zijn hard aan het trainen voor onze 2e debutanten wedstrijd op 22 maart. Afgelopen zaterdag tijdens de Benefietdag van KC Delft meegedaan met een Piekenrace. Gewoon eenvoudig parcoursje voor de lol. Gelijk mooi trainingsrondje http://youtu.be/1K-VAF-f98Y
Machie
Geplaatst: 12-03-15 20:54
Seni schreef:
Wauuww Marleen wat loopt csiva goed zeg!!!
Tnx, ik ben ook erg tevreden. Ze ontwikkeld zich zo lekker door de laatste tijd
Tijdens de wedstrijd van afgelopen zondag kwam ik er achter dat wij 'te hoog trainen'. We hebben eentje die B loopt en vaak trainen we op dat niveau. Nooit meer aan de lange lijnen gedacht van de debutanten dus ik had best wat probleempjes op wedstrijd. Heb aangegeven dat ik graag debutanten of A parcoursen wil doen en vanmorgen stond er een A parcours.
Ontzettend fijn getraind. Kattenloop ging iets minder maar wip en schutting gingen erg goed. Palen waren ook weer drama terwijl hij dat super mooi kan. Wel zaten er veel lange lijnen in (wordt je moe van joh!) en kon veel vooruit sturen. Ook was hij fijn te sturen en bleef netjes aan de start liggen.
Super trots dus.
Ohja, een hele poos geleden toch aangegeven dat Jinn van die 'slechte' kussentjes had? Eerst een week van die creme opgesmeerd en daarna begonnen met Cani Sport Spray. Werkt echt super! Al is Meneer ontzettend bang wanneer ik dat er op spuit
Gisteren met Csiva weer een wedstrijdje gelopen, ASCA in Duitsland. Was erg leuk! Csiva ging met 6 1e plaatsen naar huis (Goh, de enige in die klasse alle aussies zijn groter ) En met 3 Q'tjes (vergelijkbaar met een Utje) We hebben gelijk op de jumpers onze 1e titel gehaald. J-N (Jumpers-Novice) Je hebt op de jumpers 2 Q's nodig, dan mag je naar een hogere klasse. Op de Regular (vast parcours) heb je er 3 nodig, wij hebben er 1, en op de gambling 2, wij hebben er 0. Helaas de gambling niet gehaald. Dat was met afstandshanding en bij het 1e rondje nam ze 1 verkeerde sprong en bij de 2e miste ze t raakvlak op de schutting helaas. Maar toch zeer tevreden, 6 uitslagen gelopen. Al moet je wel heel raar doen wil je daar een disk halen Verkeerd parcours is gewoon 10 strafpunten
Vast beetje een planning gemaakt voor wedstrijdjes. Heb nu bijna iedere maand wel 1 waar ik heen zou willen . Wel allemaal uurtje of langer rijden, maar gelukkig ook wel wat dichterbij.
Machie
Geplaatst: 15-03-15 20:32
Ik heb niet zoveel op de planning staan volgens mij.
12 april FHN (als we mee mogen doen ) 25 april Cyno 3 mei wedstrijd van de rasvereniging