Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiimm_ schreef:@Kaus en Kiwi, weten jullie toevallig of die brokken van Brit ook in een winkel te halen zijn?
Dank jullie wel allemaal voor het mee denken
Zonnebloem92 schreef:mijn pups zijn in t nest vreetzakken maar als ze verhuisd zijn eten ze allemaal minder.Ja ik vind de groep ook wel te groot.
Ik wacht zaterdag even af, anders kijk ik even verder.
@Kiwiwitje:
Ahh knappe meid!
Wat betreft eten: Onze vorige hond was een slechte eter en deze begint ookal.
Wat voeren jullie? Brokken? (vers)Vlees? of een combinatie?
Junior zou volgens de fokker nu 4x 40 gram moeten eten, maar als ik hem niet voer eet hij maar de helft.
candalisa schreef:Ik vind de groep ook erg groot ik wil altijd maar Max 4 pups in de les ze zijn veel te jong om lang te laten wachten dus liever kleine groep en korte les
Hier hebben de meisjes gister een stukje parcours gelopen van Mila haar hoopers les 2 poortjes een om en weer terug dat deden of ze nooit wat anders gedaan hadden! Ik wilde graag met hun naar puppy cursus omdat ik graag iemand van buiten af wilde hebben die mee keek maar ze gaan nu gewoon naar de soort van basis omdat ze eigenlijk teveel kennen voor de puppy cursus.
Kiwiwitje wat een knappie die envie z’n heerlijke snoet! Welk maat tuig heb jij? Ik heb nu de tuigen van Mila gebruikt maar hun zijn met 10 weken al groter als Mila met 4 maanden … deze zijn super maar Raya is echt een water ratje dus ik wil voor de copenhagen air kijken …
Hier eten ze gelukkig goed al is Raya wat kieskeuriger als haar zus die wilt het liefst alleen iets waar pens in zit de energieque gaat er ook wel goed in dus ik wissel wat af mijn pups hebben vanaf dat ze vast konden eten alleen KVV gekregen ik heb iedereen ook zoveel mogelijk meegegeven hoe goed ze het erop deden en op 1 na wordt dat advies goed opgevolgd die eten nog gelukkig goed. Eentje is bij een chef met een eigen restaurant terecht gekomen en krijgt dus echt vers vers dus die is helemaal gelukkig!
Vlooien zijn echt verschrikkelijk hopelijk is het snel opgelost!
Kaus schreef:Wat een pech Nicky! Ik zou persoonlijk wel naar die wedstrijd durven, vlooien zitten over het algemeen niet op mensen. Even schone broek en jas mee en omwisselen voordat je in de auto van je broer gaat zitten. En naar mijn ervaring draag je vlooien ook echt niet zo makkelijk over. Ik heb een tijd gewoond in een huis dat letterlijk VOL met vlooien zat. Regelmatig de hond van mijn moeder op bezoek gehad en van te voren een pipetje gegeven. Die heeft nooit vlooien gekregen van zijn bezoekjes.