Ben ik blij dat Saartje niet het karakter heeft van Lilo
laughterline
Geplaatst: 30-12-19 10:23
Haha wat een boefjes. Wij hadden vanmorgen een hoop gestress. We moeten nu voor twee dagen ergens anders blijven dus vanmorgen alles verhuisd en wombat ook verhuisd. Kwam er de hond van een vriend van ons binnen en hij is goed getraind dus normaal blijft ie bij z’n baasje. Nu ging die bij wombat kijken toen ik even buiten was en wombat kreeg de schrik van z’n leven, sprong over het hek heen, hond erachteraan, hij schiet in een van de slaapkamers, ik snel deur dicht en zit ie te stampen onder de bedden.. en we moesten eigenlijk al onderweg naar t werk dus stress stress! Wombat had zooo’n stress, arm ding Ben nu op t werk en hoop dat ie niet ontsnapt daar..
Ze had in de buis geplast dus ik de buis optillen en al die plas eruit druppen , midden in de nacht mijn voeten wassen
Tarzan ontdooit nu ik elke dag kom opruimen , hij is zo leuk en schattig
Wees blij dat Saartje gewoon is
arme Wombat , al die stress. Wat een gedoe steeds verkassen
_Tarzan
Geplaatst: 30-12-19 11:17
Ohjee arme wombat!
OMG Lekkere natte voeten Heerlijk beest whahah!
Lieve Tarzan, fijn dat hij ontdooit
Haha ja blij dat Saartje het karakter van een Fransoos heeft, lekker rustig maar wel vrolijk en blij, gisteren lag ze samen met Pepper in het hok, lag haar oor over Pepper’s koppie, zag zo leuk uit Ze is echt heel lief voor Pepper en natuurlijk lekker groot dus veel warmte voor Pepper
Oooh wat een knapperts!! Ja arme wombat...denk dat ik m straks liever in 1 van de slaapkamers zet..mocht ie weer ontsnappen is die in ieder geval daar en meer rust, niemand komt daarbinnen.
Vanavond twee kattenmandjes helemaal gevuld met stro in ren gezet. Ze hebben normaal geen stro, maar dacht extra verstopplekjes voor morgen avond is altijd goed.
Voor als nog hebben jut en jul er voornamelijk lol in om alles er uit te graven en door hele tuin heen te slepen
Morgen ochtend laat ik ze nog even los in hele tuin en dan sluit ik ze op tot nieuwe jaar in de ren
laughterline
Geplaatst: 31-12-19 06:45
Hahah klinkt alsof ze dr lol mee hebben gehad Och ja al dat vuurwerk idd... arme dieren hier heb ik in zuid Afrika gelukkig nog nooit vuurwerk gehad.
Ja wombat is Opzich wel weer bekomen denk ik. Wel gek al die vreemde geluiden voor hem. Het is Zegmaar een soortvan schuur wat ze hebben omgebouwd tot verblijf voor grote groepen met 4 slaapkamers met stapelbedden enzo. Dus er vliegen vogeltjes in savonds en dat vind ie wel heel eng al die nieuwe geluidjes morgen avond mogen we weer terug verhuizen naar waar we zaten, en dan over vijf dagen eindelijk weer terug naar ons eigen huis vind het wel knap trouwens, overal waar we naartoe verhuizen, blijft ie netjes alles doen in z’n potty
Succes met alle vuurwerk knallen iedereen! En alvast gelukkig nieuwjaar
**zn verblijfje voor twee dagen
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-19 09:06
Mooi verblijf!
Haha Cobelens, hebben ze in ieder geval lol gehad
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-19 11:20
Iemand kon het niet zo waarderen dat ik m perongeluk wakker maakte
Hahah boekdelen dat gezicht Ja wel heel fijn dat ik zo m’n ren mee kon nemen, kan ik het overal maken zolang ik maar een stuk muur heb beetje klein nu deze twee dagen maarja. Hopelijk kan ik Ziggy volgende week een keer mee naar huis nemen voor dates met wombat
Als ze goed overweg kunnen samen, kan ik ze dan al bij elkaar zetten tot de operatie, of wachten tot dat voorbij is en dan pas officieel bij elkaar zetten? Wellicht moet de koppeling dan ‘opnieuw’ gebeuren omdat ze misschien wat anders ruikt? Ik kan dr volgende week meenemen, maar pas over 2,5 week een afspraak maken bij de dierenarts als ik geluk heb. Iemand een idee wat ik het beste kan doen?
Je kunt ze gewoon samen zetten als de koppeling lukt, dan neem je wombat mee naar de DA als ze voor haar castratie gaat en kunnen ze gewoon samen blijven, meestal komt het dan wel goed
Hier moest heer des huize verplicht mee naar da, bij terugkomst wel in rennen naast elkaar ivm hechting
Seraphia
Geplaatst: 31-12-19 21:09
Fijne jaarwisseling allemaal! Hopelijk valt het bij jullie en je nijntjes wel mee!
Die van mij zitten zoals ieder jaar vandaag in de garage. Ze vinden het vooral erg interessant en zitten een beetje rond te kijken waar nou die rare geluiden vandaan komen en tot nu toe geven ze er helemaal niks om. Krijgen straks voor 12u een lekker worteltje om op te knabbelen en dan is Binky alweer jarig.
We weten Binky zijn officiele geboortedatum niet dus we houden het op 1 januari
Hier alles overleefd, ik heb ze rond 10/5 voor nog groente gegeven en toen het losging zat serieus Pepper heel droog lekker groente te eten terwijl de rest aan het schuilen was
Puk en Macho zaten te rillen in hun hok en zochten echt steun aan elkaar.
Spetter had het er al rond 23u moeite mee, je zag aan dr hele lichaamstaal dat ze echt bang was en het niet snapte, arme muppie Saartje was uiteindelijk ook erg bang en zo zaten ze met z’n 4en onder het hok tot het voorbij was. Gelukkig was om half 1 eigenlijk zo goed als alles voorbij, rond 1 heb ik het licht uitgemaakt bij ze.
Vanmorgen werd ik wakker en heeft het hier serieus gesneeuwd Wel maar een klein beetje maar toch is alles wit, best gaaf
Sylke104
Geplaatst: 01-01-20 10:51
Hier ging het redelijk tot 12 uur, Majoor op haar hoede en sprintte af en toe naar vestopplekje en Nelson, tsja....Die is echt doof
Na 12 ging het echt los, groenvoer erin en zowel Nelson als Majoor kwamen beide eten. Majoor werd het toch al snel te veel en raakte in paniek, Nelson ging hier even in mee, maar als snel zat hij weer aan het groenvoer en Majoor heeft de vuurwerkshow in een hoekje uit zitten bibberen
Zelf nog even bij overburen geweest en vond bij terugkomst 2 grote pijlen en een boel rotzooi in tuin. Weet niet of ik volgend jaar nog stro er in gooi, want besef wel dat 1 vlammetje van die pijlen de heleboel in de heis had kunnen zetten
Geen probleem hier , 12 uur toen het oorlog was even gekeken boven maar ze stonden voor het hek te zeuren om groente . Geen paniek gewoon flaporen naar beneden en witlof opkanen
Sneeuw
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-20 13:48
Als eerste: gekukkig nieuwjaar allemaal !
Sneeuw Tarzan! Gaaf zeg .
Hier boeit het ze niet zo veel. Waren tot half 10 thuis en ze lagen gewoon te slapen, terwijl het rondom echt flinke knallen waren. Misschien omdat ze sowieso binnen zitten? Dat het toch iets dempt? Of het zijn gewoon coole kikkers . Heb ze wat lekkers gegeven toen we weg gingen, en dat was vannacht op .