Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janey1992 schreef:Eowyn, toen ik hem vond was hij echt heel klein en nog geen 500 gram. Dus waarschijnlijk was hij toen minimaal 6 weken en misschien iets ouder, maar met een achterstand. Dat zou hem nu dan 6 maanden maken.
Het balkon is 10 bij 1.70, maar min het stukje dat afgezet is en de tuinset (2 stoelen, bank en opbergbox) is de ruimte die ze echt hebben denk ik zo'n 10m2.
Ze krijgen hooi, wat hij vanaf het begin al nauwelijks eeten daarom krijgen ze science selective brokjes. Daarnaast altijd andijvie en witlof, met wisselend een klein stukje wortel/appel/komkommer/paprika. Af en toe een restje rucola of een klein Bloemkoolblad.
Heb express al 2 voerplekken en ze krijgen sochtends en savonds eten. Geef stukjes appel vaak in wc rolletjes vol met hooi, dat houdt ze even bezig. Heb ook van die balletjes van gras of takken wat ze dan kunnen slopen en dat doen ze ook![]()
Dat Bachbloesem klinkt wel interessant ja!
En de vrouw van de opvang zei meteen dat we binnenkwamen al dat het een halfwildje was en daar komt zijn gedrag wel mee overheen. Vandaar dat ik gelijkenis zag.
Ilsemarie, ja een graafbak hebben ze. Maar dat is meer Ivy haar ding...[ [url=m/ABZXwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder huisjes, bruggetjes, tunnels, boomstam en takken.
Tarzan, duimen dat het gewoon goed komt!
Ivy, wat grappig dat je ook een konijn had wat erop leek. Vind haar vachtje zo leuk en ze is echt zo'n propje qua bouwLuffy is compleet het tegenovergestelde, lange oren, lange poten, slank gebouwd. Ook wat gedrag betreft is zij echt zo lekker tevreden met alles, maar dan juist niet met optillen en aaien, dan wordt ze hysterisch. Luffy is daar juist makkelijk in, maar heeft dus altijd wel snode plannetjes en wil perse alles wat niet mag