Ik knipte vasthangende ontlasting weg bij mijn kuikens, als er teveel hangt wordt de cloaca afgesloten en kan er niks meer langs, leek me geen goed idee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tassie schreef:black_kelpie schreef:Ze zijn geweldig Murosch![]()
Ik knipte vasthangende ontlasting weg bij mijn kuikens, als er teveel hangt wordt de cloaca afgesloten en kan er niks meer langs, leek me geen goed idee.
Je zou eerst kunnen proberen met wat warm water het los te weken

Chubby schreef:[ [url=m/68Au5H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ons eerste ei! Ahhhhh, wat voel ik me een trots kippen-omaatje![]()
En nog keurig in het nest gelegd ook, is dat nou wat. Nu vraag ik me wel af, kan ik die niet beter laten liggen tot het volgende ei ook hier gelegd wordt? Anders gaat Violet straks op zoek naar een alternatieve plek misschien?

een jaar geleden, nadat ik een half jaar niet in Zweden was geweest, begon hij de seconde dat hij me zag weer boos te kraaien, en afgelopen zomer was het weer raak. Meneer wordt woedend zodra hij me ziet. Nu heeft mijn buurvrouw echter weer gevraagd of ik in mei een weekje op de kippen wil passen en ik heb ja gezegd, maar hoe ga ik dit aanpakken?
ik ben echt niet bang aangelegd maar meneer de haan heeft nogal grote sporen en vindt me niet aardig. Kan ik veilig dat hok ingaan? Hoe pak ik dit aan? Iemand tips?
ik vind het een geweldig verhaal Resistance. Heb verder geen tips, heb dan ook geen hanen.
ik denk dat ik het met een bezem ga proberen; met een voet durf ik toch niet aan. 

Ik heb echt maar één keer naar hem gekraaid. Toen waren de rapen gaar. Het is opzich ook wel een gekke haan, hij verkracht z'n hennen een soort van. Springt de hele dag bovenop ze.