Ben benieuwd. De hele vriezer ligt vol, inclusief die van onszelf... Hij eet iets meer dan onze kleine Freek. Die krijgt 160gr per dag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat heerlijk! Leuke foto’s! Wij hopen volgend jaar weer terug te gaan - zijn er nu een aantal keren geweest met ons gezin/Arya en ik ben echt zwaar verliefd op het land geworden - zoveel geschiedenis, zoveel gezellige dorpjes, lekker eten, mooie chateau’s en natuur
We zijn telkens naar de Dordogne gegaan so far, al zou ik ook zeker nog wel andere provincies willen gaan ontdekken. We huren dan altijd een eigen huis, hond vriendelijk en gaan dan lekker de omgeving ontdekken tussen het chillen door - vooral de kleine dorpjes en de mooie natuur en chateaus overal maak je mij heeeeel gelukkig mee haha! En de boulangerie, lekker verse stokbroden, croissants, pain au chocolat, en ander lekkers
Yes please, hihi.
uitgebreide bijleesposts maken zit er even niet in :’)
we zouden het ook wel leuk vinden om idd aanvullend dan nog elders in Frankrijk te gaan nu voor die tweede week. 

ik moet de eerste keren als wij het zwembad in gaan Arya ook even grenzen stellen want die komt het liefst ook erbij maar dat mag echt niet haha.
. Al wilt hij ‘s avonds nog wel eens proberen met zijn speeltje aan te komen. IMANDRA schreef:Gave plek cursebreaker! Hoe heb je die gevonden?
Maar we gaan nog even door met 3x per dag. Hij eet 's middags wel echt minder enthousiast dan de avond/ochtend, maar onze andere hond krijgt dan geen eten dus misschien dat dat scheelt?
. Hij begint ook nu met af en toe op 3 poten te piesen
.