Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 06:50

Warboel schreef:
Ik heb bij je besteld hoor kiwiwitje! {:} benieuwd wat ons kind ervan vindt **\O/**

Vanochtend kwam dus m’n moeder langs. Compleet nietsvermoedend... we wonen 4 hoog, dus toen ze beneden aanbelde ben ik met Otje en m’n vriend naar de hal gegaan om haar bij de lift op te wachten. De buurvrouw had het huis versierd namelijk :D

M’n mamsie was helemaal overdonderd en beduusd, ze stond met m’n andere buren in de lift en die man zei “ohhh ga je het hondje kijken” waarop m’n moeder preciés toen de lift open ging zei “nee joh die is er nog helemaal niet!”
Waar wij op reageerden met “SURPRISE” *\o/*

Ze moest een beetje huilen :(:) ze is helemaal gelukkig met dr “kleinkind” haha.

[ [url=m/HHJHFp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/U682S6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ot heeft een fancy kussen van Dogstories maar vond het een beetje zonde om die nu al in de bench te leggen ivm slopen, hij ligt nu naast de bank en ze ligt er echt op als een prinses. Wat ze natuurlijk ook is. :#
[ [url=m/MqNgui.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe gaat het met Charlie IMJ?

Die tweede foto! <3
"I like this woman, she's going to spoil me!" }:)

Skippy01

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 06:53

@warboel super lief Met je moeder zeg!!

@ymor Pieter is ook echt cute!

Toobs heeft gisteren zoals een echte Portugees betaamt 90% vd tijd liggen zonnen. Hij ging af en toe afkoelen in de schaduw of water drinken, maar vond in de zon liggen wel heerlijk! (Schaduw en koele borders genoeg, hij zoekt echt de zon op)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 08:01

Wat lekker!! Heerlijk als ze zo van de zon kunnen genieten.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 08:35

Skippy01 schreef:

Toobs heeft gisteren zoals een echte Portugees betaamt 90% vd tijd liggen zonnen. Hij ging af en toe afkoelen in de schaduw of water drinken, maar vond in de zon liggen wel heerlijk! (Schaduw en koele borders genoeg, hij zoekt echt de zon op)

Chick en djessey gaan ook flink hijgend in de zon liggen dus ik stuur ze er steeds uit :P

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 08:53

Skippy01 schreef:

Ik ben een echte Nederlander, ik zeur over het weer. :+
Alles boven de 20 graden vind ik verschrikkelijk en word ik depressief van.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:18

@kiwi maar die van jou gaan hijgen, dat is wel een teken aan de wand. Toby ligt gewoon te slapen. Als hij zou hijgen of op een andere manier tekenen zou geven dat hij het warm heeft, stuur ik hem er uiteraard uit. Met temperaturen zoals vorige zomer mag hij ook niet meer in de zon liggen van mij overigens, maar gister was het nog acceptabel voor hem.

@KimD haha, ow jeetje, boven de 20 graden al? Het 'nieuwe normaal' qua weer is voor jou dan niks! Nou vind ik 40 graden in de zomer ook niet echt lekker meer. Maar zoals gisteren kan ik nog wel van genieten hoor, tegen de 30 was het hier, warmste moment had iemand in de schaduw gemeten op 31 meen ik. Goed te doen nog. De train ik paard uiteraard niet meer als het in de vroege ochtend niet lukt, en gaat Toby op korte rondjes mee en niet midden op de dag, maar verder vind ik het heerlijk :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:31

Nee, ik vind het echt vreselijk en wordt er ook heel chagrijnig van. Ik ben een herfst / winter mens, ik zeg altijd dat ik net een koe ben. Onder de 15 graden is perfect, rondom 15 graden is mee te leven en alles boven de 20 is ronduit klote. :+

Boven de 20 graden train of wandel ik sowieso niet. Dan ga ik in de ochtend vóór 8 uur wandelen, en echt in de zomer wandel ik 's nachts tussen 3u & 7u en vaak 's avonds na 21u/22u nog een klein rondje à 3km. Daartussen gaan we niet wandelen of we gaan naar het water, dan gaan we wel vaak in de ochtend of in de namiddag.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:35

Dat heb ik echt andersom. Als het koud is, doet mijn lijf zeer en daar word ik chagrijnig van. Ik ben dus geen koe, maar meer een soort reptiel haha.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:38

:') :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:47

Ymor schreef:
Heel leuk kussen!! En zo lief met je moeder.

Wij rijden met stal tijdens hemelvaart altijd een lange rit. Weinig tijd voor de honden dus vandaag. Pieter is zo’n kroelkip. Ik heb vanmiddag heerlijk in de schaduw liggen slapen met mijn kleine vriendje. En mijn knappe Vik is zo mooi aan het opgroeien. Zijn vanavond nog even naar het strand gegaan en als ik hem dan zie lopen denk ik echt wauw. Trots op mijn mannen!

[ [url=m/x3k6Fv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TGZ2lk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KrspQf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een onwijs leuk stel heb je <3 heerlijke foto’s!
Snap dat je trots op ze bent :D

kiwiwitje schreef:
Oh jahooor doe maar meer puppyspam <3
Ik zag hem! Ga hem morgen(straks? :') ) gelijk klaar maken en verzenden *\o/*

Wat heerlijk om zo je moeder te kunnen verrassen <3

Zag de verzendbevestiging :D Ot zal er blij mee zijn! Kan ze lekker knagen :j
Was echt geweldig om mam zo te verrassen, ze had het écht niet verwacht en is helemaal verliefd.

KimD schreef:
Warboel schreef:
Ik heb bij je besteld hoor kiwiwitje! {:} benieuwd wat ons kind ervan vindt **\O/**

Vanochtend kwam dus m’n moeder langs. Compleet nietsvermoedend... we wonen 4 hoog, dus toen ze beneden aanbelde ben ik met Otje en m’n vriend naar de hal gegaan om haar bij de lift op te wachten. De buurvrouw had het huis versierd namelijk :D

M’n mamsie was helemaal overdonderd en beduusd, ze stond met m’n andere buren in de lift en die man zei “ohhh ga je het hondje kijken” waarop m’n moeder preciés toen de lift open ging zei “nee joh die is er nog helemaal niet!”
Waar wij op reageerden met “SURPRISE” *\o/*

Ze moest een beetje huilen :(:) ze is helemaal gelukkig met dr “kleinkind” haha.

[ [url=m/HHJHFp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/U682S6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ot heeft een fancy kussen van Dogstories maar vond het een beetje zonde om die nu al in de bench te leggen ivm slopen, hij ligt nu naast de bank en ze ligt er echt op als een prinses. Wat ze natuurlijk ook is. :#
[ [url=m/MqNgui.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe gaat het met Charlie IMJ?

Die tweede foto! <3
"I like this woman, she's going to spoil me!" }:)

That’s exactly what is going to happen _O-

Skippy01 schreef:

Pfoe dapper van Toby!
Hier ook een koe }:0 _O-
Word ook echt chagrijnig van warmte.

Meer puppyspam:
Finding Nemo :))
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 12:53

Oh niet eens hijgen. Wauw ik hijg zelf al als ik in de zon ga zitten _O-

Ben mobiel aan t bokken. En vind ik dus zwaar ruk. Als ik iemand negeer nu: sorry Y;( <3

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:02

KimD schreef:
Skippy01 schreef:

Ik kan me er helemaal bij aansluiten kim!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:13

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De eigenaar van de moeder hond heeft vandaag alle pups op foto gezet. Super leuke foto's gekregen. Krijg ze nog op origineel formaat :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:19

Nynkster schreef:
KimD schreef:

Ik kan me er helemaal bij aansluiten kim!

Ik ook.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:19

Awww <3

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:55

Wat een moppie!!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:49

x_Jeanine_x schreef:
[ [url=m/krSJiO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8GBERV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fkENIz.jpg]Afbeelding[/url] ]

De eigenaar van de moeder hond heeft vandaag alle pups op foto gezet. Super leuke foto's gekregen. Krijg ze nog op origineel formaat :D

Ahhh <3

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:51

Ah wat een dropje Jeanine. Hoe lang moest jij nog wachten?

Hier kan ik ook soms klagen over het weer. Te nat, te koud of te warm. :+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 18:18

punjab schreef:
Ah wat een dropje Jeanine. Hoe lang moest jij nog wachten?

Hier kan ik ook soms klagen over het weer. Te nat, te koud of te warm. :+

Dinsdag mag ik deze leukerd ophalen :D
Vandaag ook alle rotzooi uit de tuin opgeruimd, overkapping stenen liggen dicht, zondag dak erop. Morgen alleen goed aanvegen :D

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:19

Heerlijk zeg die puppy spams die langs komen geniet er lekker van <3

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:31

Ik heb niet zo'n moeite met de warmte. Gisteren een GPS speurtocht gedaan van 6km. Was goed te doen. Beide honden mee. Dexter zn koeljasje aan en paar keer een fles water er overheen en gaan met die banaan :D Dundy sjokt alleen maar naast dus die heeft het sowieso niet zo snel warm.

Ymor, wat voor ras is Pietertje? Ik wil stiekem ook een Pietertje maar ik denk niet dat mn vriend erachter staat := Ik vind zelf de Russian Toy langhaar wel erg schattig. En dat voor iemand die heel erg anti kleine hondjes is _O-

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:44

Ik vind warmte prima tot 25 graden, daarboven wordt het gewoon onhandig. Er komt dit jaar vast weer zo'n verschrikkelijke hittegolf en ik word al helemaal naar als ik eraan denk, ik kan dan helemaal niets behalve op de bank liggen en water over mezelf heen gooien. Voor met de hond vind ik tussen de 10 en 20 ideaal, dan kun je tenminste lekker actief zijn samen. Boven de 20 neem ik hem bijvoorbeeld niet mee hardlopen en het is toch wel jammer als dat niet samen kan. :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:11

Wij hadden een oepsie vanmiddag! Otje dr papa was op bezoek (zijn eigenaresse is een hele goede vriendin van mij) dus ze gingen lekker spelen op het grasveld, en toen rende Otje per ongeluk zo de sloot in! :') _O- Had dr er zo weer uitgevist maar op het moment zelf kon ik wel janken :\
Zeiknatte hond, die bovenop mij sprong voor steun, dus 2 zeiknatte figuren en een hyper rondrennende papa _O- wat een chaos. Niks aan de hand verder gelukkig, ze heeft in het zonnetje zich droog gerend en thuis afgedroogd en gelijk de trui aan gedaan die ze toevallig ook nét cadeau gekregen had vandaag
.
Achteraf kan ik er wel om lachen maar voelde me echt een verschrikkelijke puppy mama! #)

Hallo papa *boop*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Remus lijkt echt enórm naast Otje :oo
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 21:14

Agos gekke pup _O-
Je bent een goede puppymama hoor! :(:)

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:17

@warboel dat hoort erbij. Lewis lag dag één bij ons al in de vijver. Onhandige puppy, vijver tussen het terras en het gras, en daar ging meneer. **Plons**
Je bent geen slechte puppy-mama hoor! :(:)