Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wispeltuur schreef:iirrssjjee schreef:Al een tijdje stil hier! Maar ik heb leuk nieuws. Toen ik de bak net open deed zag ik dit;
[ [url=m/tmOXAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er naar uit dat mijn honinggoerami's bezig zijn met een nest!!
Aaah spannend! Jij zit nu wel aan je aquarium vast geplakt of niet soms?
eclair98 schreef:Hallo,
Ik kom even binnen vallen. Ik ben me aan het verdiepen in een zoetwater aquarium. Het liefste wil ik zoutwater maar dit is erg ingewikkeld dus da's voor later. De interesse was er al langer maar na een stage met vissen ben ik overIk ga weer druk bezig met terug lezen van het topic
julius_juut schreef:eclair98 schreef:Hallo,
Ik kom even binnen vallen. Ik ben me aan het verdiepen in een zoetwater aquarium. Het liefste wil ik zoutwater maar dit is erg ingewikkeld dus da's voor later. De interesse was er al langer maar na een stage met vissen ben ik overIk ga weer druk bezig met terug lezen van het topic
Zoutwater is niet eens per definitie veel moeilijker, maar vooral anders. Wel gevoeliger natuurlijk (stroomstoringen zijn niet grappig met een zoutwaterbak), en een stuk duurder om op te starten. Nakweek dieren zijn bij zoutwater ook minder makkelijk te vinden.
@Yvje86: Wat zijn de maten en de richtprijs? Gok dat het ruim buiten mijn budget valt maar he... En waar ergens in Nederland zit je?
yvje86 schreef:Hi, hij is 80x80x80 waterhoogte 65.
Ik zou er graag minimaal €150 voor willen.
Ik woon in Zeeland.
Mocht je meer willen weten stuur me dan even een bptje.