Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 01:05

Heb bakje sneeuw gebracht , meneer hapte wat :P

Boris heeft haarbal ofzo na het drinken uit de kraan begon , hij 'kokhalst' steeds en dan maar slikken blijven . Sukkel gooi het er gewoon uit als je wat dwars zit

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 11:27

Pelryo schreef:
Wat een leuke foto's weer. Mazzelaars met die sneeuw. Hier ligt er nog totaal geen sneeuw, wel een beetje vorst.

Ik heb gisteren per ongeluk Ikke 'stoned' gekregen. Ik had bedtijd thee gedronken en het zakje op het aanrecht laten staan. Na 10 minuten was Ikke op het aanrecht erin aan het rollen en op aan het kauwen.
Blijkt dus dat er valeriaanwortel in zit en dat een soort catnip is.
Hij heeft nog een uur heerlijk gerold en gespind. :+

Haha! Mario zat eergister ook heel enthousiast met zijn kop in mijn lege kopje avondthee.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:01

Kom even onder mijn meelees steen vandaan. Onze kitten van 10 maanden is vandaag al een week spoorloos .... Roepen, zoeken, amivedi gecontacteerd, dierenambulance gebeld, maar niemand heeft haar gezien ... Ze reageert altijd op het geklik van je tong maar ze is nergens te bekennen...

Nu vraag ik me af na hoe veel weken je eigenlijk mag verwachten dat ze niet meer terug komt ... Het is zo'n vervelend gevoel ...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:06

Sja, bij sommige katten kun je de hoop na een week wel opgeven en anderen komen na 3 weken weer terug alsof er niets gebeurd is.

Wel rot, weet precies hoe je je voelt :(:)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:39

Nou die 5 hier beginnen echte spiken te worden. Ze zijn boos als ze na het los in de kamer spelen terug de ren in moeten. Mijn kinderen waren eerst beneden vandaag en ik hoorde ze toch piepen, ze wilde er zo graag uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:17

Xivura balen >< , volwassenen kat was 6 weken weg en heb haat weten te vangen toen. Houd hoop , je weet het nooit

Yom :') , wel cute

Pff pakketdienst stond bij de deur , wist even niet waar Boris was en dacht die deur kan veilig open. Helaas liep ie al buiten , pakketman weg ik op blote voeten hem vangen :=

Maar hij kwam al naar me toe , vrouw het is koud :+

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:58

net weer een extra controle voor Lux bij andere DA. Zij zei al dat het geen ernstige vorm was want ze kan normaal ademhalen en alles doen. Hartje hoorde ze ook niks geks aan gelukkig.

Eerder moe komt doordat haar longen nog wat in de verdrukking zitten zeg maar, maar tzt moet dat goed komen

Gelukkig maar want dan zoek ik toch een huisje voor haar en dan maak ik voor ze gaat verhuizen nog een rontgenfoto om te kijken hoe het precies zit

Dan blijft zeer waarschijnlijk Mila hier wonen, hoewel George ook geweldig is....aaaargghh...ik kan ze echt niet allemaal houden |(

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:10

Gelukkig heb je hem nog kunnen vangen rebecca!
Hier vanmorgen een monteur over de vloer, Poekie keek nieuwsgierig wie dat was en wat hij kwam doen, ik dacht waar is Pukkie dan zo snel, want hij zat niet onder het bed waar hij normaal heen vlucht, maar nee, het was te eng, onder het dekbed voldeed beter :+ Ging net weer de deurbel van een pakketje, zoef! Zo weer onder het dekbed :P

Fijn dat het mee lijkt te vallen Yom! Meld je het dan wel erbij bij de verkoop?

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:26

tuurlijk, ze mag verhuizen voor een lagere prijs en nieuwe baasjes mogen alles weten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:32

Logisch :j , ik vind de rode heren echt geweldig dus ik zou het wel weten :P

Ja was even kiele kiele , eenmaal deur dicht zat hij al te mauwen tegen de deur van goh laat me eruit :+

:') Boris helpt graag monteurs, en ja als de bel dan weer gaat is hij weg :+

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 21:13

Leuk die reacties op vreemden. Apart dat die ene onder het dekbed kroop, zou juist denken dat hij zich onder bed veiliger voelt. Fijn dat boris terug kwam toen hij was ontsnapt. Dat is mazzel! :)

Ikke is er zo een die er letterlijk met zn neus bovenop zit. Hij zit bij de hoefsmid op schoot, in de moterkap ergens mee te sleutelen als hij de kans krijgt.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 22:38

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 10:08

Wat een mooie foto's!

Ik heb m'n kleintje net weer is gewogen nu 19 weken en 2.2 kilo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 01:42

Boris herhaalde trucje weer vandaag , pfff ik op sokken de smeltende sneeuw door (hij was ervan flabbergasted :') , dat koppie alleen al van waaahh wat is dit joh :') ) maar moet nu echt opletten. Monteur stond op zijn poot dus drama , Boris op 3 poten heel zielig en ik gooi muisje weg en ja op 4 poten dikke doerak de cv monteur een schuld gevoel aanpraten :')

Prachtig Celine :D

Utopia wat een dier :oo , fikse knaap

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 23:23

Pfff de zeurders komen nu met de adv vd kittens. Of ze mogen komen kijken (mailen ze vanmiddag) en ze kunnen morgenvroeg om 9.30 wel. Nou sorry maar er zijn nog wachtenden voor u :)

En of ik een ander telefonisch op de hoogte wil houden hoe het gaat met ze en of ik foto's wil blijven sturen vd ontwikkeling. Ja prima maar ook bij u zijn er nog wachtende voor u en na definitieve reservering ga ik wel foto's sturen. Niet de hele wachtrij zonder te weten of er wel een kitten is voor ze :D

Lekker over mama heen hangen om te drinken :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 01:29

Awhhh <3

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 09:57

Oooch kijk nou <3 Daar smelt je hart toch van! Wil je ze niet allemaal lekker zelf houden :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:08

Ahhh <3

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:35

Eigenlijk wel ja maar dat is echt onmogelijk

Hoewel George ook een heerlijk ding is gaan we toch voor een poesje en het liefste zou ik eerst naar een show gaan zodat keurmeesters maar moeten zeggen wie de mooiste is :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:02

Ze zijn heel leuk! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:10

Te leuk <3

Lig heerlijk nog in mijn nest en Boris mauwt zich een ongeluk, heb de hor tegen de deur aan dus hij kan niet krabben(mauwen klinkt ook cuter haha) . Ze hebben al eten gehad , dus puur aandacht

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:16

Heb schandalig lang uitgeslapen, werd half 11 wakker! :oo
Meisjes lagen nog heerlijk te slapen! :D

Mel wordt steeds minder schuw! Lag gisteren tegen me aan op de bank en ze twijfelde even of ze op me zou gaan, maar nog maar niet. Een pootje op me en toen terug.
Denk dat het nog wel gaat komen! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:22

Lola was buiten dus 10 mauwen voor de deur beneden, daar gingen mijn plannen :P

Heerlijk <3 , zulke stappen zijn fijn!

Voeren blijft een issue, geef de dames eerst een hand voer en strooi wat voor Boris (volwassenen voer). Dan snel zijn bak vullen en daar ook volwassen voer door mengen , dan stofzuigt hij het naar binnen en dan valt een brok van de dames en weg is hij net een volle voerbak. Dan jaagt hij eerdt Lola weg, eet haar brokken en Rambo rent al weg.

Moet als een politieagent er bij blijven zodat ze tenminste wat binnenkrijgen, opsluiten in de gang mauwt hij alles bij elkaar en dat zorgt ook voor onrust

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 14:26

Past nog net! :))
Afbeelding

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 14:33

Afbeelding

Dushi slaapt nog altijd uit <3