Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Als je ziet wat er aan zoönoses zijn durf je geen dieren meer te houden...
melody7 schreef:Ik vind het ook belangrijk om meer huisjes dan cavia's te hebben, het is zo sneu als ze iemand buiten sluitenHier zitten ze toch het liefst allemaal apart in een huisje, alleen Marley en Kareltje liggen vaak samen in zo'n grote blokhut. Hoeveel cavia's heb jij nu eigenlijk Lor? Dat is wel een mooi groot verblijf!
Little One ken ik wel, dat zijn mooie producten! De potjes zijn volgens mij wel vrij duur door de verpakking, maar dat gedroogde spul is altijd goed.
CH Teddy's kunnen ook wel zo'n sleep hebben, in de opvang worden die meestal wel bijgeknipt. Tessels met dik haar zijn het ergst, dat vervilt het snelst. Soms komen ze echt met van die mega knopen tot op de huid binnenGelukkig niet heel vaak, maar ik heb wel eens flinke plekken weggeknipt die de cavia's echt in de weg zaten.
Rosie is al steeds aardiger tegen Utah en ze laat zich al meer zien. Volgens mij heeft ze echt een heel goed karakter, dat is fijn voor een nestje