Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Dat ziet er inderdaad netjes uit.
Ahhh lief Marieke. Weer wat opgeknapt?
Wie wil er een puber. Zucht.... dat hoofd ook hè... ik verveel me...
[ Video ]
_lauraaa_ schreef:Even een vraagje. Een van onze katten (1 jaar en 4 maand oud) kwijlt als hij een koekje krijgt. Als ik ze een koekje geef dan moeten ze eerst netjes gaan zitten. Pas dan krijgen ze een koekje. Heb is me al een paar keer opgevallen dat er een drupje “water” steeds onder hem lag als ik hem een koekje gegeven had. Zojuist gaf ik hem een koekje en voelde ik echt wat kwijl op mij hand druppelen. Kan dit bij een kat een normale reactie zijn op eten? Net zoals bij een hond?
nafkedemi schreef:_lauraaa_ schreef:Even een vraagje. Een van onze katten (1 jaar en 4 maand oud) kwijlt als hij een koekje krijgt. Als ik ze een koekje geef dan moeten ze eerst netjes gaan zitten. Pas dan krijgen ze een koekje. Heb is me al een paar keer opgevallen dat er een drupje “water” steeds onder hem lag als ik hem een koekje gegeven had. Zojuist gaf ik hem een koekje en voelde ik echt wat kwijl op mij hand druppelen. Kan dit bij een kat een normale reactie zijn op eten? Net zoals bij een hond?
Een kat een koekje geven en laten zitten en wachten??? Het is geen hond!!!
nafkedemi schreef:_lauraaa_ schreef:Even een vraagje. Een van onze katten (1 jaar en 4 maand oud) kwijlt als hij een koekje krijgt. Als ik ze een koekje geef dan moeten ze eerst netjes gaan zitten. Pas dan krijgen ze een koekje. Heb is me al een paar keer opgevallen dat er een drupje “water” steeds onder hem lag als ik hem een koekje gegeven had. Zojuist gaf ik hem een koekje en voelde ik echt wat kwijl op mij hand druppelen. Kan dit bij een kat een normale reactie zijn op eten? Net zoals bij een hond?
Westhof schreef:Vandaag zijn de hechtingen van onze kat eruit gehaald, wond ziet er echt goed uit. DA was tevreden
[ [url=m/O922OG.jpg]Afbeelding[/url] ]