Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PanamaD schreef:Helaas. Geen prachtige blue dream garnalen voor mijn bestand![]()
Ze gaan helaas dood en mijn lieve vredige Cory's en guppen zitten eraan als een ware delicatesse.
Wilde ze eruit halen de doden maar zitten zo tussen me planten dat ik ze maar dat lekkernij geef.
Baal erg want ze waren zo leuk! Maar past gewoon niet.
StalNollie schreef:help bak is al even goed stabiel maar ineens word de barbus fasciatus een ervan enorm baldadig.
Toen ik ze net kocht was dat ook even zo en moesten ze echt hum plek tussen andere vissen zoeken. Maar nu is er een de kleinste die de andere twee van het soort echt weg jaagt.
Ze verstoppem zich bijna de hele dag.
Krijgen ze eten dan worden alle vissen aangevallen om weg te blijven. Wat nu ? Is al ruim een week maar lijkt nu iets extremer ook naar andere vissen
Wispeltuur schreef:PanamaD schreef:Helaas. Geen prachtige blue dream garnalen voor mijn bestand![]()
Ze gaan helaas dood en mijn lieve vredige Cory's en guppen zitten eraan als een ware delicatesse.
Wilde ze eruit halen de doden maar zitten zo tussen me planten dat ik ze maar dat lekkernij geef.
Potver wat vervelend zeg.. Ze staan toch echt bekend als makkelijk te houden garnalen die weinig eisen qua omstandigheden. Dan ga je je toch afvragen waarom ze het niet willen doen.
1 klein gelukje het is zeer gezonde voeding en verrijking voor je vissen ook al doet het luguber aan. Natuurlijke gang van zaken zullen we maar zeggen.
PanamaD schreef:Helaas. Geen prachtige blue dream garnalen voor mijn bestand![]()