Binky vind het voor de verandering eens niet interessant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
prachtig haha Eoweyn_x schreef:Dit gaat voor mij gewoon écht een stap te ver. Er werden eerder al verdraaide verhalen op BB geplaatst over mij en mijn dieren, maar dit... Het heeft me echt gekwetst.
Wees dan gewoon eerlijk en zeg zoiets tegen mij, of stuur zo'n mail met je eigen naam. Want dat de opvang op geen andere manier te bereiken is, is onzin. Staat op SKB, een link naar de facebookpagina. Maar ja, dan wordt bekend wie je werkelijk bent natuurlijk
Gisteren sloeg ik echt achterover, nu heb ik meer een lachwekkend gevoel. Wat een vreselijk verknipt, onterecht beeld moet deze persoon van mij hebben, en wat moet het moeilijk zijn om zo geobsedeerd te zijn door iemand. Stuur even je adres, dan krijg je een foto met een handtekening.
Voor als diegene hier nog meeleest; ik hoop dat jij de persoon van eerdere aanvaringen bent. Wat is het volgende wat je gaat doen? Mijn konijnen jatten?
En misschien dat je de volgende keer je hersens kunt gebruiken, want zulke rigoreuze beslissingen als ik heb moeten maken, deze niet overleggen met de eigenaresse waar ik notabene vrijwilligster ben én waar ik 5 minuten bij vandaan woon... Dat getuigt van het IQ van een poffertje.
Ik blijf hier dus ook mooi m'n dingen plaatsen en kletsen met jullie. Mensen die weten hoe het wél zit.
En ook dat dat zo ver moet gaan als contact opnemen bij een opvang waar je als vrijwilliger rond loopt en goed werk verricht. Zoals ik het altijd heb gezien zorg je prima voor je konijntjes, en doe je je uiterste best om te zorgen dat ze zich goed voelen en doe je wat het je het beste lijkt voor je beestjes.
Wie weet, misschien verstopten mijn oude konijnen zich wel altijd in het nachthok als ze zo gingen liggen, maar ik ben stiekem toch wel blij dat haar zoontjes me nooit zo laten schrikken.
Na een tijdje had ze door dat ik niet opeens bij haar kwam klooien, ik heb altijd konijntjes gehad die me graag in de gaten willen houden. Misschien zijn het de opstaande oortjes en het dwerg-gen waarvan ik vermoed dat ze het meedragen. 
de 4 was niks (2 super close en rest niet) , de twee negeerden elkaar ook compleet dus 2 superclose apart en andere twee stellen gemixt en dat lijkt de goede beslissing gelukkig! Waren direct geinteresseerd in elkaar en fijn. Eentje die zich eerder meer afzijdig hield was ook direct stuk actiever, leuk!
, vinden ze lekker de bladeren

vinden ze heerlijk!
MarlindeRooz schreef:Wat een leuk hok! Denk dat het witte plankje er uit kan, ze zijn zo handig dat ze daar vanzelf opspringen!
Ook zou ik een doek over de bench doen, dan voelen ze zich veiliger!
wat wil je precies weten?