Binky vind het voor de verandering eens niet interessant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Dit gaat voor mij gewoon écht een stap te ver. Er werden eerder al verdraaide verhalen op BB geplaatst over mij en mijn dieren, maar dit... Het heeft me echt gekwetst.
Wees dan gewoon eerlijk en zeg zoiets tegen mij, of stuur zo'n mail met je eigen naam. Want dat de opvang op geen andere manier te bereiken is, is onzin. Staat op SKB, een link naar de facebookpagina. Maar ja, dan wordt bekend wie je werkelijk bent natuurlijk
Gisteren sloeg ik echt achterover, nu heb ik meer een lachwekkend gevoel. Wat een vreselijk verknipt, onterecht beeld moet deze persoon van mij hebben, en wat moet het moeilijk zijn om zo geobsedeerd te zijn door iemand. Stuur even je adres, dan krijg je een foto met een handtekening.
Voor als diegene hier nog meeleest; ik hoop dat jij de persoon van eerdere aanvaringen bent. Wat is het volgende wat je gaat doen? Mijn konijnen jatten?
En misschien dat je de volgende keer je hersens kunt gebruiken, want zulke rigoreuze beslissingen als ik heb moeten maken, deze niet overleggen met de eigenaresse waar ik notabene vrijwilligster ben én waar ik 5 minuten bij vandaan woon... Dat getuigt van het IQ van een poffertje.
Ik blijf hier dus ook mooi m'n dingen plaatsen en kletsen met jullie. Mensen die weten hoe het wél zit.
MarlindeRooz schreef:Wat een leuk hok! Denk dat het witte plankje er uit kan, ze zijn zo handig dat ze daar vanzelf opspringen!
Ook zou ik een doek over de bench doen, dan voelen ze zich veiliger!