maar het gaat echt snel want ik heb nu 3 mensen die in totaal 4 kittens willen
jullie hebben zo niet eens kans om in de verleiding te komen hahaha
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-16 23:08
Froukje schreef:
Jij geluk dat dat niet gelukt is!
Wat wit is moet wit blijven toch.
Oh dat gaat vlot! Kunnen we inderdaad opgelucht ademhalen en niet meer in de verleiding komen.
Anoniem
Geplaatst: 16-01-16 23:08
Boris eet amper nog kittenbrok , heeft liever voer van de dames . Helaas jongeman je doet het te goed op je eigeb brokjes (ontlasting eindelijk eens goed (
Awhh heerlijk in de zon!
Gelukkig heb ik al 3 katten en is Helmond enorm ver weg
Had perfect fit kitten maar was nergens te krijgen meer , na tripje pets place carocat kitten meegenomen en verschil is te merken. Poept minder en stinkt niet meer van achteren , minder winderig.
Yom
Geplaatst: 16-01-16 23:17
ooohh wat kunnen mensen toch zeuren over te ver weg he
nee echt dat lees ik ook in dat topic over paarden willen kopen en dan zeggen ja maar die staat op 2 uur rijden.
voor de perfecte match is dat toch niet erg (zei degene die een pony in Friesland kocht en katten in Italie, Duitsland en Oostenrijk )
Got it! Hele omweg via Google,maar dat maakt niet uit Gaat wel vlot dan! Al zijn ze ook wel te schattig om te laten zitten als je opzoek bent.
Och, te ver. Mocht ik echt opzoek zijn en het perfecte staat niet naast de deur wil ik best even in de auto zitten. Maarja, sommige mensen zitten liever niet langer dan 5 minuten in hun auto..
We hebben ooit kijkers gehad voor een veulen, kwamen helemaal uit zeeland en wij zitten helemaal bovenin groningen. Hadden een auto bij zich waar ze niet harder dan 90 mee reden, en hebben ook nog besloten het niet te doen.
Dietje is bijna geïmporteerd. Net als ikzelf trouwens. (Limburg -Friesland )
lor1_1984
Geplaatst: 16-01-16 23:25
Ik ben toen ik een maatje voor Mowgli zocht in 2014 naar Zeist en vlak bij Weert gereisd, toen nog vanuit Nunspeet. Die uit Weert was te bang, heel lief katje maar denk dat Mo en zij elkaar zouden versterken in hun angst. Die uit Zeist was voor mij maar ging op het laatste moment niet door. En zou naar Duitsland voor een kat gaan kijken maar dat ging niet door. Uiteindelijk 2 maanden na m'n verhuizing naar Almelo werd er een mail gestuurd door een kennis van me dat ze met spoed een huisje zocht voor 1 van haar katten wegens persoonlijke omstandigheden en ben ik de volgende dag van Almelo naar Lelystad gereisd om Abby (toen nog Sterre/Sterretje) op te halen. Afstand kan lastig zijn, zeker als het gaat om plekken die lastig te bereiken zijn met het ov (heb geen rijbewijs), maar meestal valt er wel een mouw aan te passen.
Voor de vorige (asiel) kat heb ik nog het langst in de auto gezeten, klein uurtje. Milo en Milou zaten op een boerderij een klein kwartiertje verderop.
De kat bij m'n ouders thuis hebben we uit Antwerpen uit een asiel, zochten een kitten in de winter
Mijn eigen poezels komen van stal, was niet eens op zoek maar af en toe komt er dus een stal-kitten bij hun aangewandeld van de boerderij tegenover die er niks mee doen, niet voor zorgen en ze ook niet willen, zo kon ik ze natuurlijk niet laten zitten
Ah yom fred en george zijn echt te leuk!! Mandy wat heb jij ook een lief stelletje zeg! rebecca en maanlicht jullie katten liggen heeerlijk te chillen zeg!!
Wij hebben pippin uit limburg gehaald was een kleine 2uur rijden, maar was het alllemaal waard hihi! Alle leuke nestjes op marktplaats waren telkens al na een dag ofzo alle kittens al gereserveerd dus ik was al blij dat we eindelijk uitgenodigd waren om een keer te komen kijken! We zijn 2x er heen geweest om te kijken en dan nog een keer voOr het ophalen!
Pippin is nu in de ban van haar eerste sneeuw! Het is koud en nat maar heel interessant!! Hebben jullie kittens al sneeuw gezien of blijven ze veilig en warm achter het raam?
Lola (dr zwarte ) was de hele nacht buiten , pak zo een bak en dan wat sneeuw erin scheppen om Boris eens kennis te laten maken. Gisteren in de hagel ging moeder weer naar huis en haf hem opgetild en even hagel laten voelen om dan een bakje te geven en te ontdekken laten. (Blij ei )
Yom
Geplaatst: 17-01-16 12:26
Als ik nu zou moeten kiezen zou Mila blijven, maar het is gewoon nog afwachten hoe Lux zich ontwikkeld
_00_0
Geplaatst: 17-01-16 23:04
Wat een leuke foto's weer. Mazzelaars met die sneeuw. Hier ligt er nog totaal geen sneeuw, wel een beetje vorst.
Ik heb gisteren per ongeluk Ikke 'stoned' gekregen. Ik had bedtijd thee gedronken en het zakje op het aanrecht laten staan. Na 10 minuten was Ikke op het aanrecht erin aan het rollen en op aan het kauwen. Blijkt dus dat er valeriaanwortel in zit en dat een soort catnip is. Hij heeft nog een uur heerlijk gerold en gespind.
Wat een leuke foto's! Hier ook een klein baby laagje sneeuw vandaag. Sienna even aan het riempje de tuin in gelaten en wat foto's geschoten. Laat zo wel wat resultaten zien!
Die van mij moeten niet zoveel van de sneeuw hebben, al had Milou d'r gekke 5 minuten buiten. Die sjeesde met een flinke snelheid door een laag sneeuw, om vervolgens luid mauwend terug te komen
Milo ligt liever de hele dag binnen te snurken, zoals een echte man betaamd..