Zondag workshop games gedaan met Csiva. Man wat leerzaam! Vanaf nu ga ik op een heel andere manier mijn gambling bedenken Csiv deed het goed, we hebben een C snooker gelopen en die kwamen er aardig door. De openingsfase ging ons beter af dan de eindfase, al kwamen we die ook foutloos door. Trots op mn kleintje dus Nu komend weekend eindelijk weer FHN lopen. Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen op 55 cm. Ik moet sommige dingen dan wel net iets anders handlen, maar we gaan er vast uitkomen
Ja het is wel handig om eens te weten hoe je ook je rondje kan maken. Wordt wel even schakelen in het verkennen want dat gaat dus heel anders nu
KarinW86
Geplaatst: 03-03-15 22:02
Dat wordt punten scoren
Training ging weer super lekker vanavond Wat privélessen ingepland, want 4 april stoppen de lessen weer en gaan dan pas 30 mei verder. Maar heb de 25e natuurlijk nog wedstrijd, dus wil wel ff blijven oefenen
Afgelopen maandag heb ik de oefeningen voor het B examen gehoorzaamheid gedaan. Ze zou een foto zoeken dus ik denk dat het examen binnen is, Had er iig een goed gevoel over ondanks dat we niks hadden gedaan de week ervoor. Ik was op vakantie en de hond was bij de hondenschool maar ze hebben alleen maar gespeeld daar
Mooi Karin, Vandaag is het riempje geknapt, heb nu alleen nog een tuigje. Officieel mogen we niet met tuigje trainen maar ga het wel proberen,als het niet mag ben ik snel weer thuis. Normaal mag ze met boxen schoon maken los rennen maar 1 van de geiten is kreupel dus vond het niet fair dat ze daar achteraan kon rennen. DUs aan de longe en aan de riek maar door het getrek is het riempje(de sluiting) dus geknapt. Pas vrijdag tijd om een nieuwe te halen