Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-24 16:16

CupCakes_ schreef:
Wat komen er heerlijke vakanties voorbij! Dat is echt onwijs genieten, dus spam maar door met alle vakantie foto's <3

Wij hebben een nare update over Jip. Er is uit het beenmerg biopt naar voren gekomen dat de hoofdoorzaak leukemie is..
Door de kliniek is er al contact gezocht met een oncoloog om te bespreken wat Jip zijn opties gaan zijn. ;(

Oh nee heel veel sterkte :knuffel:

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 16:19

Jeetje wat heftig zeg met Jip :knuffel: ik hoop ontzettend mee dat er een goede behandeling gestart kan worden, in ieder geval heel veel sterkte gewenst deze periode

CupCakes_

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 16:21

Lief van jullie allemaal! <3

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 19:48

Jeetje, heel veel sterkte met Jip.

Hier ook een crisisdag. Gesprongen milt tumor bij mijn 10 jarige Herder en dan sta je daar ineens, inslapen of opereren. Ik wist dat er iets niet goed was, maar oef dit zag ik niet aankomen. Ze is de operatie goed doorgekomen, is al wat wakker maar nog even de nacht afwachten dus we kunnen nog wel wat duimen gebruiken. Wat een rollercoaster.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 19:50

Miepmiept schreef:
Jeetje, heel veel sterkte met Jip.

Hier ook een crisisdag. Gesprongen milt tumor bij mijn 10 jarige Herder en dan sta je daar ineens, inslapen of opereren. Ik wist dat er iets niet goed was, maar oef dit zag ik niet aankomen. Ze is de operatie goed doorgekomen, is al wat wakker maar nog even de nacht afwachten dus we kunnen nog wel wat duimen gebruiken. Wat een rollercoaster.

oliebol hè! Dat is ook een heftige rollercoaster. Sterkte jij ook! :knuffel:

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 20:03

Heel veel sterkte CupCakes en Miepmiept!

Dat zijn de zware kanten van onze hobby.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 22:13

Veel sterkte beide….

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 22:15

Ach jee wat een heftige berichten, sterkte voor jullie!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 23:28

Miepmiept ook al zo'n heftige rollercoaster... Sterkte :(:)

@Pippa; jaa reispilletje had ik genomen! Daardoor kan ook niet écht ziek geworden, maar een fijne vaart was het ook niet haha. Maar zidra ik sliep heb ik niks mee gemerkt hoor haha. En nu we hier zijn, nemen we die reis maar voor lief.

S1993; Edinburgh is best hondvriendelijk, Evi is ook heel relaxt in een stad, dat scheelt. Maar het is wel druk en belangrijke toeristische dingen mag ze niet in (kasteel oid). Vanochtend bleef Evi op de hotelkamer en zijn wij even de stad in geweest. Vanmiddag zijn we gaan wandelen. Maar behalve Edinburgh gaan we ook eigenlijk niet echt steden bezoeken haha. Wij zijn veel meer van de natuur.

Overigens stond de hondenmenukaart ook al klaar hoor:

Afbeelding

En nog twee foto's van onze wandeling;
Afbeelding

Afbeelding

Net uit eten geweest en iedereen bleef maar complimenten geven over hoe braaf en relaxt ze was (en cute, uiteraard) <3

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 08:17

Wat een rotupdate over Jip :( Ik duim dat het te behandelen is!
En dan ook nog een gesprongen milttumor... Ik heb dat nu 2x meegemaakt. 1x met de hond van mn ouders en 1x met mn eigen hond. Drama gebeuren is het. Mijn eigen hond was al oud, ruim 13, die hebben we toen gelijk laten inslapen.

Hier doet de puppy het echt geweldig. Het is zo'n leuk hondje <3
Afbeelding

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:20

Heeft iemand hier ervaring met de kofferbakbescherming van the hatchbag company? Ik vind dit er echt goed uitzien, maar het is nogal aan de prijs...

Ik ben sowieso aan het shoppen voor een veilige plek in de auto en denk dat ik toch maar voor de variogate ga, maar dan wil ik er ook de barrier bij kopen voor achter de hoofdsteunen, en eigenlijk ook het tussenschot :$

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:23

edit;

Mijn eerlijke mening: Het linkje hierboven is vooral bescherming Voor je auto, niet voor de hond en zou ik niet Voor de hond kopen dan. In de kofferbak zitten ze in de kreukelzone, je zou in principe voor de beste veiligheid dan echt moeten kiezen voor een metalen rek/deur wat bij impact van achter beschermt als een bench geen optie is bv - een kofferbak deukt echt gigantisch hard in als iemand achter op je knalt bv.

Ik zou dan idd ook echt voor een Variogate gaan als dat een optie is voor je :j Dat beschermt iig al met impact vanachter. Maar je moet idd ook denken aan de open ruimte bij de hoofdsteunen. Met een flinke crash knalt een hond over die achterbank heen, dus daar zal idd ook een rek moeten komen ja.

Ik persoonlijk ben, nav veel crash testen te hebben gezien omdat ik de veiligheid van m’n hond echt heel belangrijk vind in de auto, van mening dat je altijd voor een goede metalen bench/kennel moet kiezen als dit een optie is qua ruimte. Anders voor een goed metalen rek in de kofferbak. Ook is er nog een optie voor zo’n ronde bench op de achterbank - ik kom even niet op de naam - welke heel goed moet zijn maar dan ben je de achterbank wel kwijt haha.

Aanvullend nog wat auto veiligheid betreft; Met tuigjes aan in de gordel, stoffen benches e.d. blijken het met crash testen echt heel slecht te doen dus die zou ik persoonlijk sowieso links laten liggen. Maar die uit je linkje is ook echt te ruim en onbeschermd, dat is vooral om je auto hond schoon te houden imo < als dat laatste vooral je doel is, ziet het er prima uit. Maar lijkt me, dat het vooral voor de veiligheid van je hond is en dan zou dit bij mij echt af vallen voor mij met andere opties welke er zijn, zoals die Variogate.

Wij hebben zelf een 4pets pro bench en deze zit ook nog verankerd.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 18-06-24 12:32, in het totaal 10 keer bewerkt

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:24

Geen ervaring mee. Onze honden zitten in een kennelAfbeelding

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:34

Die autodeken is vooral voor mijn 'plezier' := Ik heb er nu zo'n standaard autodeken in liggen, maar die past niet goed waardoor de hele auto nog onder de bagger zit.

Ik ben me bewust van de veiligheidsrisico's, daarom ben ik me ook aan het verdiepen in de opties. Er is ruimte genoeg achterin (toyota auris station), daar heb ik 'm voor gekocht. Ik vind een bench denk ik minder handig omdat dat altijd ruimte in beslag neemt, en die variogate kun je inklappen als ik het goed begrijp.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:34

Wij hebben de honden op de achterbank met hoes dat een soort kuipje is en dan aan de gordel met tuigje.

Voor lange ritten zit Freek op de achterbank in een autostoel van L’élianne. Kleine stukjes zit Freek in mijn auto ook wel eens voorin (aan de gordel, airbag uit), omdat Harrie de hele achterbank in beslag neemt van mijn Up en dan op Freek gaat zitten :=

Beste is inderdaad een goede bench in de kofferbak.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:39

Deniseee96 schreef:
Die autodeken is vooral voor mijn 'plezier' := Ik heb er nu zo'n standaard autodeken in liggen, maar die past niet goed waardoor de hele auto nog onder de bagger zit.

Ik ben me bewust van de veiligheidsrisico's, daarom ben ik me ook aan het verdiepen in de opties. Er is ruimte genoeg achterin (toyota auris station), daar heb ik 'm voor gekocht. Ik vind een bench denk ik minder handig omdat dat altijd ruimte in beslag neemt, en die variogate kun je inklappen als ik het goed begrijp.

Als het puur voor je gemak/plezier is, en je het geld ervoor over hebt… Het zal je auto idd vast goed beschermen dus z’n geld in die zin wel waard zijn ja.

Ik weet niet Hoe veel gebruik je daadwerkelijk maakt van je kofferbak, maar je went ook echt wel aan het hebben van een bench in de kofferbak. Met vakanties gebruikten wij dan bv een dakkoffer wat dat volledig opving en voor de rest konden wij prima uit de voeten zonder de kofferbak - er was wel links en rechts wat ruimte, waar we wel wat dingen kwijt konden nog. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich natuurlijk. Je hebt zo’n bench gewoon niet even snel erin en eruit dus daar moet je dan idd wel echt rekening mee houden.

Wij hebben juist zo snel mogelijk een auto uitgezocht waar een bench in kon, omdat dat voor mij absolute prioriteit had. Mijn kind zit vast in de gordel en zo veilig mogelijk, mijn hond ook - ik reed ook echt dagelijks in de auto met haar, soms meermaals ook. Ik heb ongelukken gezien met impact vanachter en dat is echt niet fraai (uberhaupt ook als je die crash testen allemaal bekijkt, met ook tuigen e.d. op de achterbank. Je moet echt bidden dat je nooit een zwaar ongeluk krijgt want je bent je hond hoogstwaarschijnlijk echt kwijt). Ik persoonlijk denk dan idd wel: als je de ruimte hebt, zou ik echt zeker weten alles eraan doen om het zo veilig mogelijk te hebben, met de mogelijkheden welke je dan hebt natuurlijk; welke auto, ook wat qua budget mogelijk is, voorkeuren. Maar wederom; ieders situatie is anders, ieders mening is anders en ook hoe je dan beslissingen maakt omtrent je situatie en wensen. Doen wat je zelf wilt natuurlijk :)

Sinds we een bench hebben, is de modder zooi in de auto ook echt bizar weinig geworden. Het helpt daar dus ook nog eens tegen :')

Wij hebben haar eerst in een Skoda Octavia station gehad achterin de kofferbak met de bench. Nu zit ze dan in een caddy busje, verankerd, en hoeven we ook geen rekening meer te houden met minder ruimte in de gezinsauto. Maar toen we nog maar 1 auto hadden, vonden wij dat iig echt prima te doen - met 2 volwassen en 1 kind.

edit:
Afbeelding
Afbeelding

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:50

Thanks voor je info cursebreaker! Het is ook gek als ik er over nadenk, ik probeer alles zo goed mogelijk te doen voor die hond, ben me bewust van de risico's, maar eigenlijk is ze in de auto een beetje aan de goden overgeleverd. Ze zit aangelijnd, maar dat is natuurlijk ook maar een wassen neus. Mabel en Ollie zaten altijd gewoon samen in de kofferbak, maar als er straks een pup bij komt vind ik het ook belangrijk dat beide honden hun eigen plek in de auto hebben. Ik ga de variogate (en toebehoren) bestellen. Ik heb nog een klein voordeel dat ik dat zakelijk aan kan schaffen, scheelt nog iets :$

Ik ben wel een goeie kofferbak gebruiker, ik bezoek nog weleens een ikea, tuincentrum of kringloop, en dan is het heel handig dat ik dat zonder nadenken zo de auto in kan mikken haha.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 12:51

cursebreaker schreef:
Deniseee96 schreef:

Als het puur voor je gemak/plezier is, en je het geld ervoor over hebt… Het zal je auto idd vast goed beschermen dus z’n geld in die zin wel waard zijn ja.

Ik weet niet Hoe veel gebruik je daadwerkelijk maakt van je kofferbak, maar je went ook echt wel aan het hebben van een bench in de kofferbak. Met vakanties gebruikten wij dan bv een dakkoffer wat dat volledig opving en voor de rest konden wij prima uit de voeten zonder de kofferbak - er was wel links en rechts wat ruimte, waar we wel wat dingen kwijt konden nog. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich natuurlijk. Je hebt zo’n bench gewoon niet even snel erin en eruit dus daar moet je dan idd wel echt rekening mee houden.

Wij hebben juist zo snel mogelijk een auto uitgezocht waar een bench in kon, omdat dat voor mij absolute prioriteit had. Mijn kind zit vast in de gordel en zo veilig mogelijk, mijn hond ook - ik reed ook echt dagelijks in de auto met haar, soms meermaals ook. Ik heb ongelukken gezien met impact vanachter en dat is echt niet fraai (uberhaupt ook als je die crash testen allemaal bekijkt, met ook tuigen e.d. op de achterbank. Je moet echt bidden dat je nooit een zwaar ongeluk krijgt want je bent je hond hoogstwaarschijnlijk echt kwijt). Ik persoonlijk denk dan idd wel: als je de ruimte hebt, zou ik echt zeker weten alles eraan doen om het zo veilig mogelijk te hebben. Maar wederom; ieders situatie is anders, ieders mening is anders en ook hoe je dan beslissingen maakt omtrent je situatie en wensen. Doen wat je zelf wilt natuurlijk :)

Sinds we een bench hebben, is de modder zooi in de auto ook echt bizar weinig geworden. Het helpt daar dus ook nog eens tegen :')

Wij hebben haar eerst in een Skoda Octavia station gehad achterin de kofferbak met de bench. Nu zit ze dan in een caddy busje, verankerd, en hoeven we ook geen rekening meer te houden met minder ruimte in de gezinsauto. Maar toen we nog maar 1 auto hadden, vonden wij dat iig echt prima te doen - met 2 volwassen en 1 kind.

edit:
[ [url=m/r1pT1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a1XWy3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hadden/hebben ook een bench op maat in de Caddy, maar omdat we nu meer honden dan gepland hebben zit een gedeelte in normale benches.

Maargoed, ik had nooit gedacht dat ze alle 10 een eigen bench konden hebben in de auto, but here we are. *\o/*

We hebben een aantal keer geschoven en anders ingedeeld om te kijken wat het meest handig is. Die opstelling lijken we nu gevonden te hebben, dus nu kunnen we weer gaan kijken voor op maat. We twijfelen nog of we een heel nieuw blok van acht & een blok van twee laten maken of dat we een blok van vier en een blok in een L-vorm van zes laten maken.

Mezelf kennende veranderd dat nog zo'n twintig keer. _O-

Mijn vader wilt zich wagen aan het aluminium en staal, het zou niet moeilijk moeten zijn en hij is met pensioen en mijn moeder heeft hem stil. :')

De bench wat Curse voor Arya heeft is overigens wel een van de allerbeste die er te krijgen is. :j

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 13:02

Dat klinkt als een flinke puzzel Kim! Ik vond deze keuze al ingewikkeld haha. Ik heb gelijk de daad maar bij het woord gevoegd en besteld, als het goed is wordt de boel volgende week bezorgd.
Het is een goede bezigheidstherapie zo, want mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld, mama-to-be is nog niet loops... Wachten is niet mijn sterkste kant. ;(

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 14:37

Deniseee96 schreef:
Thanks voor je info cursebreaker! Het is ook gek als ik er over nadenk, ik probeer alles zo goed mogelijk te doen voor die hond, ben me bewust van de risico's, maar eigenlijk is ze in de auto een beetje aan de goden overgeleverd. Ze zit aangelijnd, maar dat is natuurlijk ook maar een wassen neus. Mabel en Ollie zaten altijd gewoon samen in de kofferbak, maar als er straks een pup bij komt vind ik het ook belangrijk dat beide honden hun eigen plek in de auto hebben. Ik ga de variogate (en toebehoren) bestellen. Ik heb nog een klein voordeel dat ik dat zakelijk aan kan schaffen, scheelt nog iets :$

Ik ben wel een goeie kofferbak gebruiker, ik bezoek nog weleens een ikea, tuincentrum of kringloop, en dan is het heel handig dat ik dat zonder nadenken zo de auto in kan mikken haha.

Ja ik moet eerlijk zeggen, soms doe je het ook gewoon zoals het op dat moment werkt. Ik had Arya ook de eerste weken bv heel onveilig voor in de auto, op de grond voor de bijrijders stoel - met het doel om haar te laten wennen voordat ze naar de kofferbak ging en aangezien ik veel alleen met de auto weg ging met haar kon ik haar zo wel steunen in het begin. En ze lag dan altijd heel braaf, en voor het gevoel zat ze goed ingekapseld daar onderin, maar dat was even kiezen tussen twee kwaden omdat je toch ook nog een jonge pup hebt die nog veel spannend vind en moet wennen aan dingen en dat was dan maar even zo. En toen ze naar de kofferbak ging, zat ze ook nog een jaar ‘los’ in de kofferbak met een rekje bij de achterbank alleen. We hadden toen 2 lease auto’s waarvan we echt de termijn nog moesten uit zitten voor we een andere auto konden nemen waar een bench in paste - waar we erna wel bewust hebben gekozen meteen voor een auto waar een bench in kon. Dus tot die tijd, hebben we het ook op een voor mij niet ideale manier moeten doen, maar waren er weinig andere opties op dat moment - die metalen rekken met deuren zoals jij nu besteld hebt, kwam ik toen nog maar weinig tegen en we hadden onze zinnen ook gezet op die bench al natuurlijk. Maar wat je zegt ja, het is soms toch even goed om na te denken over de veiligheid van je hond in de auto, of je nu wel of niet veel op de weg zit, en wat je er maximaal uit kunt halen om deze te waarborgen in je eigen situatie. Ook binnen de bebouwde kom kan er iemand maar zomaar achterop je knallen, en dan is dit wel iets waar je vooraf meestal toch al iets aan kunt doen om de impact te verkleinen :j

En oh je hebt al besteld, leuk - en handig ja als zakelijke aankoop! Ga je denk ik geen spijt van krijgen. En spannend nu met afwachten tot mama-to-be loops word. Begrijpelijk dat dat wachten lastig is ja hihi.

Maar als je idd toch vaak die kofferbak gebruikt is een bench wel minder praktisch. Als het goed is is het met zo’n goed hekwerk wel ook al een heel pak veiliger straks in ieder geval :j

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 15:47

cursebreaker schreef:
Deniseee96 schreef:

Ja ik moet eerlijk zeggen, soms doe je het ook gewoon zoals het op dat moment werkt. Ik had Arya ook de eerste weken bv heel onveilig voor in de auto, op de grond voor de bijrijders stoel - met het doel om haar te laten wennen voordat ze naar de kofferbak ging en aangezien ik veel alleen met de auto weg ging met haar kon ik haar zo wel steunen in het begin. En ze lag dan altijd heel braaf, en voor het gevoel zat ze goed ingekapseld daar onderin, maar dat was even kiezen tussen twee kwaden omdat je toch ook nog een jonge pup hebt die nog veel spannend vind en moet wennen aan dingen en dat was dan maar even zo. En toen ze naar de kofferbak ging, zat ze ook nog een jaar ‘los’ in de kofferbak met een rekje bij de achterbank alleen. We hadden toen 2 lease auto’s waarvan we echt de termijn nog moesten uit zitten voor we een andere auto konden nemen waar een bench in paste - waar we erna wel bewust hebben gekozen meteen voor een auto waar een bench in kon. Dus tot die tijd, hebben we het ook op een voor mij niet ideale manier moeten doen, maar waren er weinig andere opties op dat moment - die metalen rekken met deuren zoals jij nu besteld hebt, kwam ik toen nog maar weinig tegen en we hadden onze zinnen ook gezet op die bench al natuurlijk. Maar wat je zegt ja, het is soms toch even goed om na te denken over de veiligheid van je hond in de auto, of je nu wel of niet veel op de weg zit, en wat je er maximaal uit kunt halen om deze te waarborgen in je eigen situatie. Ook binnen de bebouwde kom kan er iemand maar zomaar achterop je knallen, en dan is dit wel iets waar je vooraf meestal toch al iets aan kunt doen om de impact te verkleinen :j

En oh je hebt al besteld, leuk - en handig ja als zakelijke aankoop! Ga je denk ik geen spijt van krijgen. En spannend nu met afwachten tot mama-to-be loops word. Begrijpelijk dat dat wachten lastig is ja hihi.

Maar als je idd toch vaak die kofferbak gebruikt is een bench wel minder praktisch. Als het goed is is het met zo’n goed hekwerk wel ook al een heel pak veiliger straks in ieder geval :j

Ik heb al een keer een ongeluk gehad met Freek in de auto. Die zat voorin vast aan zijn tuigje in de grote autostoel. Het ging echt niet heel hard, maar mijn auto schudden doordat ze er schuinvoor tegenaan reden onwijs. Freek ging echt vreselijk heen en weer in zijn mand en was heel blij dat hij daarin goed opgesloten zat tussen de dikke kussens. Had hij los gezeten had hij echt door de auto gevlogen.

Zo'n mand is niet zo goed als een veilige bench speciaal voor de auto natuurlijk, maar met Freek zijn gewicht is het voor ons wel een goede optie en dat is toen ook zo gebleken.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 16:07

Ja daar wil je echt niet aan denken aan zoiets. Ik pleit dus ook enorm voor veiligheid altijd, duik dus ook altijd in het topic weer op als het erover gaat, want kan het niet laten _O-

In die eerste weken ging ik idd ook echt alleen binnen een straal van 5-10min op max 50 wegen toen ik Arya voorin had. Goddank idd nooit een ongeluk gehad, maar het blijft een risico wat je neemt - en wat ik ook niet fijn vond maar in die tijdelijke situatie was dat even niet anders toen omdat ik het ook belangrijk vond om de auto meteen goed aan te wennen en dat moest ik gewoon veelal alleen doen met een full time werkende man. Los in de kofferbak hetzelfde, in de kreukelzone. Dat was echt een grote angst van me, maar het ging toen helaas echt niet anders. Ik ben echt heel erg blij dat we erna een station kregen waar de bench in kon en nog blijer nu we echt een aparte auto hebben waar ze met de bench qua positie super fijn zit en geen heftige kreukelzone heeft - tenzij we van de zijkant geramd worden precies waar de bench staat, maar dit metaal van de bench kan gelukkig heel wat hebben en de impact van de kreukelzone is daar ook net wat minder heftig tov van een kofferbak die dan zoals bij onze station ook nog uitstak. En als het goed is gaat ons Caddy’tje nog heel wat jaartjes mee dus hoef ik daar allemaal gelukkig even niet meer aan te denken <3

Even afkloppen maar heb goddank nog nooit een serieus ongeluk gehad in de nu bijna 16 jaar dat ik m’n rijbewijs heb en hoop ook dat het nooit gebeurd, pff. Maar ik vind het wel een fijn gevoel dat ik weet dat ik al het mogelijke doe om haar veilig te vervoeren :j Het kan echt Het verschil maken.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 16:21

Ik heb al van diverse mensen meerdere verhalen gehoord dat ze dan iemand kende met een (veelal klein) hondje dat op de bijrijdersstoel zat zonder gordeltje/bench en tijdens vrij banketstaaf ongelukken die niet eens mega heftig waren (maar wel harder ging dan mijn ongeluk) dat het hondje tegen de vooruit aan vloog en daarna dood of echt flink gewond was.

Ik dacht altijd van dat het allemaal wel mee zou vallen, maar toen ik Freek zo door die automand zo zag schudden was ik echt mega geschrokken en heel blij dat hij in ieder geval goed vast zat en enigzins opgesloten.

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 16:34

Auto is hier ook nog een dingetje.
Ze gaan nu mee met de corsa maar past natuurlijk niet samen. Dus Nero op de voorstoel en Tommy in de kofferbak.
De grote auto is een sedan dus daar kunnen ze niet in...

Zodra we de lotto winnen komt er weer een station maar dat zit er voor nu na de verbouwing simpelweg niet in.

En voor de mensen die willen weten waarom Tommy blijft 8-)

Afbeelding

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 18:02

Goed dat jullie het er weer over hebben want ik heb Vesper dus altijd los op de achterbank maar wil dat eigenlijk totaal niet. Ik heb haar wel in het tuig en gordel gehad maar daar vreet mevrouw zich gewoon door dus is geen optie (en :$ ). Er past geen fijne bench of kennel maar curse, jij hebt het over een ronde voor op de achterbank?

Ik rij bijna elke dag met haar achterin en elke keer zeg ik tegen mezelf dat het echt anders moet. Ik zou mezelf nooit vergeven als haar iets overkomt. :n