Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Die foto's van Djessey en Abby![]()
![]()
Wat grappig zo'n training KimD! Hoe staat het met Kay zn WK plannen?
Skye blijft echt prachtigHandig hè, die honden die zich aanpassen aan je eigen gezondheid. Hier slapen ze ook gerust de hele dag als we eens ziek zijn.
Gefeliciteerd KiwiWanneer is de volgende show?
kiwiwitje schreef:Dat ziet er heel interessant uit KimD! Wat is precies het ''doel?Geniaal hoe ze er bij staat zo versierd!
![]()
Mooi dat je ook zo'n duidelijk mindere training laat zien
Ik weet nog niet zeker Kaus! Sowieso doen we oktober de KCM van de rasvereniging mits ze goed wisselt natuurlijk en dan overweeg ik mijn uitgeplaatste reutje ook in te schrijven. Maar ik ben nog aan het kijken of ik tussendoor niet iets inschrijf om lekker te kunnen oefenen. Alleen al omdat ze zo blij is in de ring. Dat is nu natuurlijk op 16 weken helemaal prima. Maar wel fijn als ze het in de jeugdklasse iets netter doet als we zover komen
Kaus schreef:Ik denk van de contacttraining?
Gefeliciteerd Denies
KimD schreef:Kaus schreef:Ik denk van de contacttraining?
Gefeliciteerd Denies
Oh!![]()
Je ziet dat gele matje liggen, de hond moet met minimaal drie poten dat matje raken om een beloning te krijgen. Dit doen we om 100% contact proberen te krijgen, de hond verliest op deze manier geen tijd op de raakvlakken. Puk doet een 2o2o, zij blijft dus staan, op training langer dan op wedstrijd, maar we verliezen daar tijd tegenover een hond die gewoon door kan rennen.
Voor een running hond zit de moeilijkheidsgraad in hetgeen wat na de kattenloop komt, als dat bijvoorbeeld een om is, of een lastige bocht dan zullen die honden goed getraind moeten zijn.