Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

biggirl

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 17:34

Super om te horen ! Ben benieuwd naar de foto’s

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-19 17:41

biggirl schreef:
Super om te horen ! Ben benieuwd naar de foto’s

Ben uiteraard heel blij *\o/*

De enige die boven haar stond was een teefje van 16-12-2018 terwijl Djessey van 23-02-2019 is.
Afbeelding

Maar ben toch wel extra trots natuurlijk. Ookal waren ze maar met 4.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:07

Wauw knap!!gefeliciteerd. Dat lijkt me toch zo leuk met eigen fok!

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 19:44

Gefeliciteerd!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:14

Knappe puppy!

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:39

Goed gedaan hoor!! Ik had het niet gedacht maar ik vind het showen ook heel leuk en verslavend..

Vandaag voor het eerst geoefend met de fietskar, aan de koppen is duidelijk te zien wat ze ervan vonden.. :')
Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 21:25

Vreselijk zo te zien. :=

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 21:27

KimD schreef:
Vreselijk zo te zien. :=

Prim vond het helemaal geweldig, elin had zo haar twijfels.. :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-19 21:37

Omg die foto Diandra! _O-

Bedankt voor de felicitaties! Djessey heeft t onwijs naar haar zin gehad kleine pretletter!
en een erg mooi keurrapport dus ik ben happy!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laten we zeggen dat deze draak alles wel HEEEEL erg leuk vond. En dat we allemaal incl de keurmeester helemaal dubbel gelegen hebben om haar! Ze ging namelijk vooral ZO de ring door... :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laten we maar zeggen dat ze erg veel plezier gehad heeft :D *\%/*

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 21:39

Wat super schattig die foto’s van Djessey! <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 21:45

Oh god. :') _O-

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-19 21:53

KimD schreef:
Oh god. :') _O-

We hebben zo gelachen :') _O- _O- _O-
maar zoals duidelijk te zien op t keurrapport kon de keurmeester t waarderen :D
Hij heeft zelf ook echt staan lachen _O-

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 22:02

Gefeliciteerd Kiwiwitje! Heerlijk om te zien hoe ze het naar haar zin had! En fijn dat je keurmeesters had die dat (geheel terecht) kunnen waarderen. Klinkt als een fijne dag.

Diandra die foto :P heerlijke koppies!

Vanavond hier weer buurhondje in de tuin gehad om te spelen. Hun hebben geen tuin, ik wel, hondjes zijn gek op elkaar. Keuze snel gemaakt haha. Skye gaat moe maar voldaan slapen haha.

Morgen mag ze weer mee naar mijn wedstrijd. Vanaf het moment van aankomst ben ik dan mn hond kwijt want iedereen wilt dan graag even oppassen haha. Word ze weer gruwelijk verwend maar het is zo genieten dat samen te kunnen doen! Als ze dan moe word zoekt ze een hoekje en gaat lekker liggen slapen dus beter kan ik niet wensen.

Afgelopen week is ze ook weer zo gemakkelijk geweest. Ik was goed ziek van een galsteen aanval en dan is ze heerlijk rustig en slaapt de hele dag lekker tegen me aan. Heeft dan ook geen beweging nodig, alsof ze weet dat ik dat wel weer goed maak wanneer ik weer tot leven kom haha.
Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 22:20

Kay had vandaag een running contact workshop van twee uur, heel leerzaam en weer genoeg huiswerk gekregen. :j

Ik deed uiteraard niet mee, ik mocht alleen mee om Nadine te verzorgen en te filmen. :Y)

Wij gaan trouwens straks een vriendin aanmoedigen die de nacht meeloopt. Abbay & Dana gaan mee, versierd. Abbay vind dat echt leuk. :')

Afbeelding

Nog een edit, ik had donderdag weer training die niet heel denderend ging, Puk dacht veel te veel met me mee waardoor ik meer werk had met haar daadwerkelijk over de sprongen krijgen dan met het parcours.

In ieder geval, in de training viel een lat, die ik volledig zelf schuld was. Als dit gebeurt op wedstrijd is het zó zeur, valt in dezelfde categorie als latjes door bukken. :P

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 23:12

Die foto's van Djessey en Abby _O- _O-

Wat grappig zo'n training KimD! Hoe staat het met Kay zn WK plannen? :))

Skye blijft echt prachtig <3 Handig hè, die honden die zich aanpassen aan je eigen gezondheid. Hier slapen ze ook gerust de hele dag als we eens ziek zijn.

Gefeliciteerd Kiwi *\o/* Wanneer is de volgende show?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 23:18

Kaus schreef:
Die foto's van Djessey en Abby _O- _O-

Wat grappig zo'n training KimD! Hoe staat het met Kay zn WK plannen? :))

Skye blijft echt prachtig <3 Handig hè, die honden die zich aanpassen aan je eigen gezondheid. Hier slapen ze ook gerust de hele dag als we eens ziek zijn.

Gefeliciteerd Kiwi *\o/* Wanneer is de volgende show?

Ik denk dat hij erachter is dat hij flink wat training en geduld daarvoor nodig heeft. :+

We zijn met deze pups vrij laat serieus begonnen natuurlijk. Inmiddels zijn we alweer twee jaar verder en een stuk wijzer, met een volgende pup begin je eerder en anders.

Zo verbeter je iedere hond sneller.

Wilt niet zeggen dat hij met Harvey niet naar het WK kan overigens, maar winnen zal niet gebeuren. Maar selecteren zou zomaar kunnen binnen een paar jaar. :j

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 09:45

Dat ziet er heel interessant uit KimD! Wat is precies het ''doel? :o Geniaal hoe ze er bij staat zo versierd! _O-
Mooi dat je ook zo'n duidelijk mindere training laat zien

Ik weet nog niet zeker Kaus! Sowieso doen we oktober de KCM van de rasvereniging mits ze goed wisselt natuurlijk en dan overweeg ik mijn uitgeplaatste reutje ook in te schrijven. Maar ik ben nog aan het kijken of ik tussendoor niet iets inschrijf om lekker te kunnen oefenen. Alleen al omdat ze zo blij is in de ring. Dat is nu natuurlijk op 16 weken helemaal prima. Maar wel fijn als ze het in de jeugdklasse iets netter doet als we zover komen :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 11:56

Wat een leuke foto's & filmpjes allemaal :) & gefeliciteerd met de resultaten.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 11:59

Gefeliciteerd Denies!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:29

kiwiwitje schreef:
Dat ziet er heel interessant uit KimD! Wat is precies het ''doel? :o Geniaal hoe ze er bij staat zo versierd! _O-
Mooi dat je ook zo'n duidelijk mindere training laat zien

Ik weet nog niet zeker Kaus! Sowieso doen we oktober de KCM van de rasvereniging mits ze goed wisselt natuurlijk en dan overweeg ik mijn uitgeplaatste reutje ook in te schrijven. Maar ik ben nog aan het kijken of ik tussendoor niet iets inschrijf om lekker te kunnen oefenen. Alleen al omdat ze zo blij is in de ring. Dat is nu natuurlijk op 16 weken helemaal prima. Maar wel fijn als ze het in de jeugdklasse iets netter doet als we zover komen :')

Het doel van wat precies? Ik ben even traag van begrip geloof ik. :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:32

Ik denk van de contacttraining?

Gefeliciteerd Denies Y)(^)

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:34

Gefeliciteerd met Djessey! Lief dat Skye zich zo aan je aanpast!

Gefeliciteerd Denies! Hoe is het met de puppy's?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:36

Kaus schreef:

Oh! _O-

Je ziet dat gele matje liggen, de hond moet met minimaal drie poten dat matje raken om een beloning te krijgen. Dit doen we om 100% contact proberen te krijgen, de hond verliest op deze manier geen tijd op de raakvlakken. Puk doet een 2o2o, zij blijft dus staan, op training langer dan op wedstrijd, maar we verliezen daar tijd tegenover een hond die gewoon door kan rennen.

Voor een running hond zit de moeilijkheidsgraad in hetgeen wat na de kattenloop komt, als dat bijvoorbeeld een om is, of een lastige bocht dan zullen die honden goed getraind moeten zijn.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 12:39

Dankjulliewel, wat lief <3 Ik ga vanmiddag weer langs :) Ben gister terug gekomen uit een bliksembezoek aan Duitsland bij de fabriek van Trixie :D

Afbeelding

Het was bizar tof! Wat een gi-gan-tische fabriek zeg. En alleen nog maar aan het uitbreiden met nu een super toffe nieuwe honden/katten lijn :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 12:42

KimD schreef:
Kaus schreef:

Oh! _O-

Je ziet dat gele matje liggen, de hond moet met minimaal drie poten dat matje raken om een beloning te krijgen. Dit doen we om 100% contact proberen te krijgen, de hond verliest op deze manier geen tijd op de raakvlakken. Puk doet een 2o2o, zij blijft dus staan, op training langer dan op wedstrijd, maar we verliezen daar tijd tegenover een hond die gewoon door kan rennen.

Voor een running hond zit de moeilijkheidsgraad in hetgeen wat na de kattenloop komt, als dat bijvoorbeeld een om is, of een lastige bocht dan zullen die honden goed getraind moeten zijn.

Haha doelde inderdaad op wat de contacttraining precies was :P Maar je uitleg is duidelijk!

Leuke ervaring Denies!