Vanmiddag Lilo voor het eerst zien floppen , helemaal van de wereld .
Super lief!
Blik maakt dan altijd een sprongetje .
Wilde laatst het hok verschonen, dus vuilniszak gepakt en beginnen met scheppen. Gaan die vetkleppen zich er mee bemoeien . Toen ik vroeg of ze wilde helpen kreeg ik een middelpoot
Hi everybun! ! Ik was jullie kwijt!! Ofja..ik kon op een of andere manier niet meer inloggen op bokt dus een lange tijd niet meer online geweest, maar ‘t lijkt opgelost te zijn Ik kan niet voor zo lang terug lezen maar zal weer proberen het bij te houden
Leuk om te zien dat iedereen nogsteeds zo actief is hier Heerlijk die bun op de kliko
Wij zitten momenteel midden in een verhuizing, we moeten ons huis uit voor 2,5 week omdat ze ons huis aan vakantiegangers verhuren We zijn nu een paar dagen in ons tijdelijke verblijf en Wombat begint eindelijk weer te settelen...
En dan als we weer terug zijn in ons gewone eigen huis dan willen we een vriendinnetje zoeken voor Wombat, en heb er al eentje op het oog Hopelijk is het een match en zo ja, dan neem ik aan dat een sterilisatie altijd een goed idee is toch ook al is Wombat gecastreerd? Vind dat best een beetje eng. Maar als dat beter is en makkelijker te trainen dan gaan we er maar voor