kwamen we ook thuis pas achter.(Slechte foto dit, ze lat niet graag haar achterkant fotograferen)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de rechter is die met het kontvlekje ^^ en ze zijn beide inmiddels een stuk groter! Hier waren ze net verhuisd, vandaar dat ze nog een beetje verdwaasd zitten te kijken

Zo te lezen zitten die van jou er heel luxe bij

Hier zitten ze toch het liefst allemaal apart in een huisje, alleen Marley en Kareltje liggen vaak samen in zo'n grote blokhut. Hoeveel cavia's heb jij nu eigenlijk Lor? Dat is wel een mooi groot verblijf!
Gelukkig niet heel vaak, maar ik heb wel eens flinke plekken weggeknipt die de cavia's echt in de weg zaten.
Logees bij je eigen cavia's of bij elkaar zetten kun je beter niet doen, dat brengt veel onrust met zich mee. De ren opsplitsen kan zo lang ze elkaar niet aan kunnen raken (en in het geval van beren mogen ze elkaar helemaal niet zien.)
Eerst vond ik 8 echt wel genoeg, maar ik heb er een tijdje 12 gehad waarvan 9 in een groep, dat was nog veel leuker. Nu hoop ik dus op een groot nest in de lente 
Zoiets mag ze hier ook wel maken met wat gladharen erbij!
maar hij is zo leuk

. Maar die eikels van me gaan gewoon zo liggen. Die blauwe flapjesmat heb ik ook laten maken, dan is die slaapplek niet zo open.
Cinnepin schreef:Ok, ik zit te denken het wel te doen. Er komt een cavia hier wonen die het vermodelijk heeft ( gehad ) uit de opvang. Ze zit nog daar ( zij is ook caviadierenarts ) en komt pas wanneer ze beter is.
Maar omdat ik als er een cavia komt, niet meer met fokkers gaan beginnen maar puur opvang...dus denk dat het wel verstandig is?
DubbelDun schreef:Ik zou nooit een opvanger/logee bij mijn eigen caaf in willen hebben. Als ik hier iemand van de buitengroep als bij de binnengroep zet is het ellende/onrust en dan loop je ook nog het risiko dat een opvanger/logee iets onder de leden heeft en dit aan je eigen caafs doorgeeft.

Cinnepin schreef:Hebben jullie je cavia's ge-ent tegen bordetella?