Hier liggen ze ook in bed en staan pas op als ik zelf opsta, het is zelfs zo erg dat ze pas omhoog komen als ik mijn telefoonhoesje dicht doe en ze die klik horen. Vergeet ik dat en kom ik omhoog zijn ze helemaal van slag
De mijne blijven ook dan gewoon liggen. Nagels uit en vastklampen maar. Ze mogen ook niet altijd bij mij slapen. Soms wil ik mijn beddengoed even haarvrij houden. En ze slapen net zo lekker in de woonkamer. Een van mijn katten miauwt als ik de deur dicht doe ook steeds een kwartier. Ik negeer en als hij te lang doorgaat, brul ik toch echt even dat hij zijn muil moet houden . Dan houdt hij wel op. Ik slaap verder mrt oordopjes dus dat scheelt ook.
Mowgli slaapt op bed als ze wil, deur vd slaapkamer staat normaal altijd open tenzij ik visite verwacht. En als ze dat niet wil, dan slaapt ze in haar mandje, in de vensterbank of op een stoel ofzo. Vaak wisselt ze ook af, dan slaapt ze een paar uur bij mij, gaat een poosje naar de woonkamer en komt later weer terug (of andersom).
Bij mij slapen ze op de strijkplank achter mn bed. Had die 1x uitgeklapt laten staan, en sindsdien kan ik het niet meer over mn hart verkrijgen om hem weg te halen, want dan kijken ze heel zielig waar hun bed is gebleven Dus nu staat de strijkplank altijd achter mn bed, met een zacht dekentje voor de poezels erop, kunnen ze mij mooi observeren zonder het risico snachts een schop te krijgen. Wel gaat Pukkie steeds sochtends vroeg luid mauwend het huis rond, meestal negeer ik het of soms roep ik zn naam, dan houd hij ook wel op, maar waarom hij het doet, geen idee? Aandacht denk ik.
Yom
Geplaatst: 16-01-16 17:39
zat me te vervelen dus de kittens van geadverteerd, ben benieuwd wat ik nu weer voor maffe reacties ga krijgen Heb al ooit gehad dat er werd gevraagd of ze in termijnen konden betalen. Of de geweldige tekst "is er nog een poesje vrij en kan er wat van de prijs af?"
meer stond er toen niet in het mailtje
ikkedus
Geplaatst: 16-01-16 18:19
Op dat soort mailtjes heb ik ook terug gereageerd met: er kan best wat van de prijs af, dan gaat er ook wat van de poes af. Of ik zet in de advertentie dat het om een vaste prijs gaat.
Ik heb overigens uiteindelijk wel 2 katjes naar 1 tehuis laten gaan voor een iets gereduceerde prijs, maar dat was omdat het goed voelde en het niet direct bij aanvang al werd afgedwongen. Die mensen kwamen voor 1 katjes, maar werden verliefd op nummer 2 en ik vond het een fijn idee als ze samen konden blijven.
Yom
Geplaatst: 16-01-16 18:28
op de termijn betaal vraag heb ik gezegd ja hoor in 3 termijnen; nu niet, dan niet en nooit niet
Bix
Geplaatst: 16-01-16 18:29
Ik heb je advertentie even opgezocht Yom. Nette advertentie. Hoop dat je leuke reacties krijgt, van fijne mensen!
Nova is gisteren gesteriliseerd. Toen ik haar weer op mocht halen was ze alweer als vanouds. Volgens de d.a. was ze vlot weer wakker geworden.