Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Maar ik heb gewoon echt dat al mijn bladeren afsterven... ze worden geel aan de randen en dan glazig. Heb 3/4 van de planten weg moeten gooien afgelopen woensdag. En de rest van de plant gaat ook echt niet goed...
ellepel schreef:doe eens een teststripje in een bak met gewoon kraanwater?
want als daar al wat meer in zit hou je het denk ik?
Ufurio4e schreef:[ [url=m/BbMBD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nitriet wil nog niet echt zakken.
Ufurio4e schreef:[ [url=m/BbMBD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zertab schreef:Ufurio4e schreef:[ [url=m/BbMBD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
NO2 is nitriet, ik zie dat deze wit is met een paarse rand? Gekke uitslag, misschien niet goed waterdruppels afgeschud?
Nitraat (NO3) lees ik tussen de 10-25 af. Dat is prima.
Wit is in principe toch een goede uitslag? Anders lees ik mijn waardes verkeerd en hadden mijn vissen maandag al dood in de bak moeten liggen
Melyoramel schreef:J0anieke schreef:Ik heb mn plantjes binnen, zo blij mee, ze zijn zo mooi en perfect formaat voor mn nano's..
[ [url=m/cgUlSW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooh Bucephalandras, die wil ik ook in mijn aquarium! Waar heb je deze vandaan, Joanieke? Ze zien er super gezond uit!
ellepel schreef:nou op zich hier wel goed spul,maar dan moet je er snel bij zijn.
ik heb vorige week een rode lotus kunnen kopen en hij had ook een gele cryptocoryne soort, ben de naam even kwijt.
maar ik heb wel genoeg planten.
morgen wel even weer naar de aquariumzaak, kijken of t gelukt is om een apistogramma vrouwtje te bestellen voor me.