Op de 1e foto issie ongeveer een jaar en die andere foto is van vandaag
Warboel
Geplaatst: 06-11-20 23:03
Jinn is echt superknap echt apart dat hij zo verkleurd is! In Whippets heb je een bepaald gen dat voor vroegtijdig grijs worden zorgt, wellicht dat er zoiets speelt bij hem? Vindt het wel heel mooi zo hoor
Hooi! Ben nu alweer rijkelijklaat met voorstellen maar ik lees trouw mee, en ga m’n best doen toch af en toe binnen te vallen met mijn hondjes.
Ik heb 2 Beaucerons: Fien van 14-2-2016 (puppytopic 2016) en Youp is net een jaar (11-10-2019).
We wonen in Hoogland, samen met oosters korthaar katertje Cairo en m’n vriend Evert.
JesdaJinn
Geplaatst: 07-11-20 10:27
Altijd leuk als mensen alle dieren voor stellen en de vriend als laatste
Hier lekker in het bos. Lekker aan het wandelen.. Komt er een grote hond, Leonberger formaat en die hond vliegt zo op Jinn. Roept die man, hij doet niks hoor.. is spelen. Jinn werd gewoon omgeduwd. Jinn snauwde gelukkig terug en toen wassie wel onder de indruk dus ik zeg tegen die mensen, hoop voor je dat ie dit niet vaker doet. Dit is echt geen spelen hoor. Staart hoog, oren er op. Kop helemaal hoog. Lijf gespannen.. Gelukkig is Jinn niet onder de indruk want ging daarna even met de bal spelen.
Altijd fijn, je hond zou door zo'n actie maar geblesseerd raken. Gelukkig was Jinn daarniet van onder de indruk, maar kan me voorstellen dat dat voor veel honden wel zo is. Roetsj is gisteren naar de trimsalon geweest. Ik had dit gewonnen en mocht er sinds ik had afgesproken niet s meer aan haar plukken of knippen, terwijl ze nu dus aan alle kanten in de rui was en lekker aan het ontploffen was, maar netjes gedaan. Dus nu een hele mooie voor en na foto
Ik ben met Yoshi en de schapendoezen naar Watergoed geweest waar wij regelmatig lopen. Alleen is er een kinder speeleiland. En daar hebben wij nu gebruik van gemaakt.
Ohhh knappe Zhiva! Onwijs gave foto ook weer zeg, je maakt echt super mooie foto’s
Het was zeker heerlijk op het strand, wilde sowieso al gaan maar toen appte het baasje van Billie dat ze enorm zin had om naar het strand te gaan, dus zijn we lekker samen geweest. Vonden de dames ook weer erg geslaagd
Blije bekkies
JesdaJinn
Geplaatst: 07-11-20 20:28
Iedereen weer lekker bezig geweest met de honden.
Hier vanmorgen ook lekker gewandeld.
Jinn vanmorgen voor de 1e keer kivo konijn gehad en hij vond t super lekker!
Jinn doet altijd zn poot omhoog met vlees. Met brok niet.