Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicky91 schreef:Ja als je googled dan word je er mee dood gegooid. dus ik dacht ik vragen persoonlijke ervaringen.
@kiwiwitje weet je welk type jij hebt?
En dat we hem aan een recorder hebben hangen. Dus rondom de bevalling konden er een paar mee kijken door in te loggen in de app.
die zij heeft hahaa
Nicky91 schreef:Ja ik zou het in ieder geval wel fijn vinden om real life mee te kunnen kijken zeg maar.![]()
Mijn moeder heeft ook camera's (voor buiten) maar dat gaat echt wel te ver.die zij heeft hahaa
Ik ben benieuwd
(draaien zoomen etc) 

Maar goed, als dat het advies is van de dierenarts. Wel prachtige foto's
Kaus schreef:Fijn dat het beter gaat met Mulan! Ik denk niet dat er met dieetvoer voer wordt bedoeld waarvan de hond afvalt, Denies? Of bedoelde jij dat ook niet?

Zal straks aan m'n man eens vragen welk merk. Hebben 'm via bol gekocht. Is een vrij klein ding op een steel die je kunt buigen, dus kunt 'm vrij makkelijk op verschillende plekken positioneren.
kiwiwitje schreef:Nicky91 schreef:Ja ik zou het in ieder geval wel fijn vinden om real life mee te kunnen kijken zeg maar.![]()
Mijn moeder heeft ook camera's (voor buiten) maar dat gaat echt wel te ver.die zij heeft hahaa
Ik ben benieuwd
We hebben er op de zaak 4 hangen![]()
waarvan ik er 2 kan besturen(draaien zoomen etc)
Mijn binnencamera kan ook zoomen en draaien overigens.
xLaraaj schreef:Hoe is het met Youp Yvetje?
! De afgelopen 2 weken 2 ongelukjes (omdat ik niet op zat te letten terwijl hij echt bij de achterdeur ging staan). Hij gaat zitten op de mat nadat hij buiten is geweest, kent zijn plaats, slaapt hele nachten door, loopt netjes aan de riem (wel achter Fien aan maar toch), en begint de touch, zit en zelfsbeheersingsoefening ook buiten al te begrijpen
. Echt stoer mannetje begint het te worden!