Effie heeft flink diarree.. Ik pakte haar net op en er spoot letterlijk een straal uit. Ik ben zo tot ongeveer half 3 niet thuis, maar dit is echt geen fijn moment om weg te gaan 
Mijn zus is wel thuis dus die moet haar maar regelmatig nakijken..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melody7 schreef:Nee niks, sinds haar verstopping heb ik heel goed opgelet dus ik weet zeker dat ze niks geks op heeft. Dat zou ik normaal ook doen, maar op de site van Eva Stoffels staat juist dat je ze absoluut niet op dieet mag zetten.. Ik spreid het maar wat meer uit denk ik.
hoop dat t goed komt voor jullie, kan je Eva niet bellen voor advies?
Gisteren vond ik ook nog een overleden muis.. (Geen wilde, ik heb kleurmuizen.) Ik heb het idee dat ze dit weer erg slecht verdragen. Ik heb mijn zus al gewaarschuwd dat ik kooien in haar kamer ga zetten, zij heeft airco
Airco wordt hier ook op prijs gesteld bij erge hitte. Gisteren en vannacht hebben we de caafs in de slaapkamer gezet omdat we daar airco hebben en de heren waren daar toch wel happy mee.
Toen Effie ziek werd had ik net 5 dagen daarvoor gehoord dat mijn behandeling niet aanslaat.. Ik kan Effie echt nog even niet missen nu, dat is echt mijn knuffel 
sterkte! Met jou en met Effie!
. Was al zondag gebeurd, en ze zijn nog niet weer terug.
Kunnen de caafs de tuin uit? Verschrikkelijk zeg