Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
StonedRomy schreef:Vind die tuigjes net minder ideaal. Gewoon een y tuig oid aangezien je zo de lichaamstaal een kans geeft ( borstelen etc ). Tuig doe ik voornamelijk voor de schildklier en als je ze goed opvoed heb je echt geen last van een trekkende hond.
Loolotte schreef:Leuk Kaus!
Wij gebruiken een nylon halsband die verstelbaar is. Vanaf 8 weken t/m volwassen grootte gebruikt voor een hond van DH-formaat
Ik zat me af te vragen: hoe nemen jullie je hond (veilig) mee in de auto? Er zijn zoveel opties..
Loolotte schreef:Leuk Kaus!
Wij gebruiken een nylon halsband die verstelbaar is. Vanaf 8 weken t/m volwassen grootte gebruikt voor een hond van DH-formaat
Ik zat me af te vragen: hoe nemen jullie je hond (veilig) mee in de auto? Er zijn zoveel opties..
betadine schreef:Ik gebruik het liefst een lasso leiband. Ik vind dat halsbanden vaak de haren rond de hals afbreken.
Loolotte. Ik heb ooit op tv gezien naar een reportage over veiligheid tijdens het vervoeren. Het veiligste was een grill/hek die je boven de achterzetels bevestigd, maar dan wel een van de autoverdeler zelf die veilig bevestigd is. Zo een plastic bench was horror. Die vloog gewoon in stukken tijdens de crasch test. Die gordel bevestigers gingen ook stuk en de fake hond vloog tegen de voorruit