Hier gaat het inmiddels een stuk beter met de mannen, herstellende van die vervelende niesziekte.. 2 schootkatjes, hihi.. ben je aan het puzzelen, krijg je dit;
Met de mijne gaat het goed xD ze is hier nu bijna een weekje en begint steeds meer te spelen. Vooral midden in de nacht vind ze dat geweldig waardoor ik dan standaard die 45 min wakker lig xD deur van slaapkamer kan ik ook niet dicht doen want dan raakt ze in paniek en gaat ze tegen de deur springen, krabben en keihard bleren tot ik open doe (en geloof mij dan is ze nog veel luider dan tijdens het spelen )
Maar verder ben ik nog steeds helemaal verliefd en blijft ze gek op knuffels
Visjes en tv kijken is hier ook geliefd maar ze laat de visjes gelukkig wel met rust
Dreamy
Geplaatst: 11-08-17 19:01
Gaat goed hier! Wat groeien ze hard..
Aan tafel
Mossel
Geplaatst: 11-08-17 19:23
Haha daarom zit die van mij snachts in de bench, ik slaap al slecht, en de hond gaat mee doen, en een kat van 2 kilo over het bed is tot daar aan toe, maar als de hond van 20 kilo mee gaat doen
Wij hebben Toby nu 1 week thuis. Ongelofelijk hoe snel hij al gewend is aan het huis en aan ons. Hij is zo lief maar ook wel ondeugend haha.
Wij zijn toch veranderd van voer want daar stonk zijn poep zo erg van. We gaven Sam's Field en nu Hills en hij vind dat veel lekkerder en zijn poep stinkt niet meer zo erg. Helaas heeft hij wel wat wormpjes
Ja hij heeft vorige week maandag een pilletje gehad en donderdag krijgt hij weer en dan twee weken later nog 1.
Net een beste starters pakket kitten opgehaald bij de Welkoop. Een kilo kittenvoer van het merk kenner, een kattenbakschepje, muisje en een bewaardoos voor voer. En wat boekjes en kortingbonnetjes. Kan je gratis aanvragen!
Boris is jarig , 2 jaar alweer waar de tijd gebleven is pff geen idee
Macyy
Geplaatst: 18-08-17 20:30
Ik kan vanaf vandaag eindelijk meekletsen in dit topic. We hebben een poesje opgehaald van 8 weken oud. Een erg speelse en brutale kitten, zit een stevig karakter in.
Moe van alle indrukken, lekker slapen.
Wauw wat gaaf IMJ! Ze vermaken zich wel zo te zien Heele gave kleur Mossel Leuk Rebecca, heb je hem goed verwend vandaag?
Ik heb de beesten in m'n slaapkamer en gang als ik weg ben. Dit zijn ze zo gewend.
IMJ, wat is dat gaaf!
Gefeliciteerd met Boris!
lor1_1984
Geplaatst: 18-08-17 21:01
Ik heb er 2 in de gang/keuken/kattenkamer en 2 in de slaapkamer/woonkamer. Puur omdat 1 van de opvangers niet goed gaat met 2 van de andere katten, heb ik haar dus gekoppeld aan Mowgli en Aife aan de andere opvanger gekoppeld. Heb nu dus 2 aparte levende koppels katten. Ivm operatie binnenkort en geen trek hebben om herstellende m'n ogen overal te moeten hebben met 2-3 katten die er geheid misbruik van maken gaat de betreffende opvanger dus terug naar de opvang, de dag voor ik me mag melden voor de operatie.
IMJ
Geplaatst: 18-08-17 21:17
Mandyy schreef:
Ik heb de beesten in m'n slaapkamer en gang als ik weg ben. Dit zijn ze zo gewend.
IMJ, wat is dat gaaf!
Gefeliciteerd met Boris!
Ja! Jouw plintenslopers
Snap ik Lor!
Wij gaan binnenkort met vakantie. Dan mogen ze in de woonkamer, de gang, overloop en zolder.
Wij doen hem dus in de nacht in de bench of als we even weg zijn maar morgenmiddag zijn we de hele dag weg maar dan vinden we het eigenlijk zielig om hem in de bench te laten.. maar hij sloopt anders wel het hele huis..