Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Heeft iemand van jullie daar toevallig ervaring mee? Hoe hebben jullie dit opgelost?
Fabster schreef:Oppas voor een mastin, bedoel ik. En dan bedoel
Ik vooral met niet echte hondenmensen. Of heb ik dan een hond die mijn ouders in een hoek drijft en daar niet meer weg laat komen..... als zelfstandige waakhond, dus.

. Nou stelt dit strand nog eens geen moer voor, maar voor haar waren die geuren toch al een aardig avontuur! Echt leuk om te zien. Vandaag waren we eigenlijk alweer veel te laat met wandelen. Er lagen al allemaal mensen op het strand, dus konden niet los. We hebben vandaag een aardig rondje ontdekt, die we dan morgen echt af gaan maken en we beginnen dan vroeg langs het strand. Miep is gek op t strand. Ben benieuwd naar ZhuZhu. Vandaag was het echt een ministukje langs t strand.
Hij heeft dit natuurlijk wel eens vaker gedaan maar dit was overtreffende trap. Uiteraard was de hondenshampoo op en heb ik maar de meest geparfumeerde mensenshampoo gepakt. En aangezien hij water niet leuk vindt hadden we er een hele klus aan. Uiteindelijk overheerste de perzikgeur toch en was het grootste leed geleden. Man man wat een viezerik is het
. Ik hou het nu strak in de gaten!