Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Erin_89 schreef:Og wat een moppie s_imonee![]()
Wat voor ras is het of heb ik daar overheen gelezen?
DanielleB schreef:Niet altijd, dat wisselt nogal. Moet zeggen dat onze husky ook erg lastig zindelijk te krijgen was, die hebben we altijd in de bench gehad. Maar die lag gewoon in haar eigen plas, maakte haar niks uit.
Dit is toch wel een gek ras wat dat betreft en ze heeft het ook steeds veel te warm binnen dus dan is dit voor eerst de beste oplossing voor haar.
Heb in huis wel een plaskleedje liggen, dus als ze het doet, ligt het meestal daar op.
Erin_89 schreef:Hoe krijgen jullie de pups zinderlijk? Boris geeft meestal niet aan wanneer hij moet plassen..net had hij zijn eten op en nog voordat ik de benchdeur open deed zat hij alweer te plassen. Ik reageer hier niet op...ruim het op en zet hem buiten...buiten wordt hij goed beloond als hij zijn behoefte doet maar hij reageert hier niet vrolijk op want meneer wil maar 1 ding en dat is naar huis. Ben net met hem voor huis geweest om te spelen zodat hij het daar leuk gaat vinden, heeft netjes zijn behoeftes gedaan en bij binnenkomst ging hij gelijk weer plassen ...hij heeft vandaag al 4 a 5 keer binnen geplast zonder ook maar iets aan te geven...
Fotsy schreef:volgens mij ligt dit niet aan de hond of het ras maar aan de fokker
onze BC die was ook heel moeilijk in het zindelijk maken maar kan me nog herinneren dat fokker zei dat ze ze allemaal had moeten wassen voor we kwamen omdat ze geel zagen van de pis.
Neonlight schreef:Kiko is vandaag voor het eerst voor langere tijd alleen thuis, 5,5 uur gok ik.Vanmiddag werk ik vanuit huis, maar deze ochtend moest ik bij de baas zijn omdat ik ook nog wat meetings heb.
Deze week nog meer, dus wellicht gaan we de camera er eens op zetten, kijken wat ze uit spookt. Ze zit nu in haar grote bench, grootste maat bij Cranenbroek, voor megagrote honden. Alvast op maat gekocht.
Haar mandje ligt erin, ligt ze graag in, dus dat komt wel goed. Kiko houdt toch van uitslapen.