Nikeyy schreef:Bijna mini, nog ietsje steviger en daar ga je! (Mijn vriend denkt echt, die spooooort niet haha)Mijne zit harder te roepen dan ik
AfricanLady schreef:Kunnen jullie het via telefoon wel terugspoelem ?Die van mij begint steeds vanag 1 te tellen en wil dat stukje ook nog zienHeb net even teruggespoeld om het terug te kijken en mij lukt het gewoon via de mobiel, is ongeveer 20 minuten terug
Ukkie was half opgestaan, moeders gaat liggen, moeders rolt om, moeders rolt tegen ukkie aan, ukkie valt weer om.
Hihi het is ook niet makkelijk met zo'n groot hoofd.Hoop eindelijk een dame die mag blijven. De laatste jaren alleen maar mannen gehad
Van werk naar bushalte naar parkeerplek naar overnachtingsplek. Met app-ondersteuning dankzij Delphi (super bedankt). Ik kijk op de cam, kont in hoek. Pak mijn tas. Doe auto deur open. En dicht. Bliebblieb, Appje -> geboren. Echt he. ....Veel meer dan dat zagen jullie geloof ik ook niet. Te cute gewoon. Super dat het leeft een die spartelende pootjes
Wat een naar rothok met die spijlen en dat kleine beestje, of ben ik de enige die dit denkt?Kunnen veel te veel enge dingen gebeuren! *mama-modus*
Nu ook terugkunnen kijken.Veek zag je er ook niet van haha plof lag het er XDEcht spaghettibeentjes hihi schattig