Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spruitjee schreef:Zo'n pincet en schaar kun je beter bij ebay/aliexpress halen, veel goedkoper, je moet enkel iets langer wachtenEn dat is inderdaad prijzig, ook voor Panda's.
Ik heb het wel eens gezien, maar nog niet iets aangeschaft. Ik kan je hierbij helaas niet helpen(de bezorgkosten en verpakkingskosten hebben mij eigenlijk tegen gehouden er iets te halen)
Spruitjee schreef:Westernfreak, nog even terug gekeken naar een foto van jou bak, maar daar is toch niets mis mee? Lekker groen juist
Super Keeyzie! Welke vissen zitten er al in? En een 60x30 bakje past eigenlijk overal wel
Loveuggs, mooie deal dan inderdaad ^^
LoveUggs schreef:Ja ze waren erg prijzig.
De cory's waren daar 9.5 voor een paar, en 27.50 voor 6. Maar in andere dingen zijn ze vaak weer goedkoper. Ik heb net bij de dierenwinkel gekeken voor zo'n setje met een pincet en een schaar, ruim 30 euro, en bij de aquarium zaak dan weer 25..
Vind het nog onwijs duur voor een schaar en pincet..
Ik had een site gevonden via MP.. corydora.nl
Kent iemand dat? Daar was alles heel goedkoop, maar moet je dan weer minimaal 25€ besteden om te laten bezorgen.. Dan komt er nog 10€ bezorgkosten bij, en kosten voor verpakkingsmateriaal..