. Wij steppen voornamelijk though, maar vorig jaar heb ik wel meer gecanicrosst. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wij steppen voornamelijk though, maar vorig jaar heb ik wel meer gecanicrosst.

Al hebben de honden het geloof ik ook nodig, die zijn nu elke keer zo enthousiast dat alle pit er helemaal uit is na die 3 km

nijnthju schreef:Hi dames!
Ik wil graag beginnen met canicross. Maar hoe weet ik welk tuig en lijn geschikt zijn voor onze hond. Het betreft een Working Kelpie
nijnthju schreef:Hi dames!
Ik wil graag beginnen met canicross. Maar hoe weet ik welk tuig en lijn geschikt zijn voor onze hond. Het betreft een Working Kelpie
Onze cane crosst alleen even niet, hij heeft kans gezien een likdoorn te ontwikkelen
Heeft even tijd nodig, maar dan hoop ik toch wel de boel te kunnen opstarten
Marlis schreef:Aangezien mijn kalf nog te jong is vandaag voor eerst sinds juli (motor ongeluk en kapotte enkelbanden) weer gerend, zus haar hond gepikt.
[ [url=m/AOAc8r.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SmJYox.jpg]Afbeelding[/url] ]

yvetjes schreef:Marlis schreef:Aangezien mijn kalf nog te jong is vandaag voor eerst sinds juli (motor ongeluk en kapotte enkelbanden) weer gerend, zus haar hond gepikt.
[ [url=m/AOAc8r.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SmJYox.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cool! Ik zag je foto op Facebook. Superfijn.
Ik vind dat roze zo gaaf! Mag ik vragen welk merk dat is? Of is dat van je zus?