Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet meteen voor een puppy, maar om al eens kennis te kunnen maken met het ras en om eens te kijken of het ons werkelijk bevalt. En dan misschien een puppy overwegen.
Wel jammer dat ze momenteel geen Blue Merle's hebben, maar het Pink reutje is erg leuk en bijzonder! De rest zijn allemaal Brindle's en dat blijf ik ook wel mooi vinden..
Dus ja, zal echt uitkomen op karakter. Teef of reu maakt ons niet veel uit, al is een reu wel makkelijker geholpen.
. Straks gaan we weer, en dan hopen dat hij meteen zelf loopt zonder dat ik hem de hemel moet in prijzen haha.
. Ik krijg verschillende reacties, eerst vragen ze hoe oud hij is en dan, zou hij dit nou echt wel leuk vinden? Of ik zou dit mijn hond nooit aan doen, ik zou hem dan in laten slapen. Terwijl hij steeds vrolijker wordt en ook weer waaks.

Ik ben echt dol op die witkopjes! 12 september ga ik mee puppy's kijken, spannend
Hopelijk weten we al wat meer ivm welke puppy voor ons in aanmerking komt. Eind september/begin oktober mogen ze naar huis. Jackytje schreef:Prachtige hondIk ben echt dol op die witkopjes! 12 september ga ik mee puppy's kijken, spannend
Hopelijk weten we al wat meer ivm welke puppy voor ons in aanmerking komt. Eind september/begin oktober mogen ze naar huis.
Gisteren nieuwe foto's en de fokker had me erin getagd.. dat vind ik wel heel verdacht, hihi. Persoonlijk vind ik van kopje enkele andere pups wel mooier, maar ze heeft zo'n aandoenlijk snoetje en lieve blik. Het ziet er me echt een schatje uit. En dat is wel wat we zoeken
Ik ben echt benieuwd om te gaan kijken binnenkort. Ik was verliefd op haar van dag 1, door haar leuke aftekening, wit op haar ene oortjes en stipje op haar hoofd. Ik vermoed dat ze fijn en klein gaat blijven, zoals haar moeder. Omdat ik zo enthousiast ben zal ik toch maar een foto'tje droppen, zelf al is het niet 100% zeker, toch heb ik zo'n goed gevoel bij haar!

Daar maakt de fokker zich echter geen zorgen om. Komt helemaal goed dus.

Wel leuk dat ze dol is op water, hopelijk ons pupje ook.
Onze Collie is wel al op leeftijd (inmiddels toch al zo'n 12 jaar), we wouden niet persé nu nog een hond erbij, maar het kwam heel toevallig omdat deze fokker pups over had. Toen zijn mijn ouders gaan kijken om kennis te maken met het ras en tja, toch wel wat verliefd
Aan de andere kant zou, stel dat onze Collie binnen enkele jaren wegvalt, het goed zijn aangezien onze reu dan niet alleen achter blijft. Stel dat je dan nog lange tijd op een wachtlijst staat..