Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Slang doet het nog, alles zit ook nog binnen. Hij is ook gewoon vrij alert, want ik wilde even naar zijn staart kijken en toen had ie gelijk zoiets van ey opzouten.
Fiffill schreef:Wat rot van je slang rockwitch ik hoop dat alles goed komt! Klinkt niet fijn.
Galley misschien een idee om het op het NLse witbuikegelforum te posten? Wie weet zijn er daar mensen nog op zoekJammer dat je haar nu alweer weg moet doen, heb helaas ook geen plekje meer.
daffene schreef:Wij hebben de tijgerpythoneieren van een vriend uitgebroed en als dank mag ik een albino vrouwtje houden. Mooi is ze he![]()
[ Afbeelding ]
galley schreef:Fiffill schreef:Wat rot van je slang rockwitch ik hoop dat alles goed komt! Klinkt niet fijn.
Galley misschien een idee om het op het NLse witbuikegelforum te posten? Wie weet zijn er daar mensen nog op zoekJammer dat je haar nu alweer weg moet doen, heb helaas ook geen plekje meer.
Het moet niet, maar ik wil dat ze het goed heeft en nu is ze nog jong en makkelijk plaatsbaar..
Ik vind dat ik het beste voor haar moet kiezen en elk weekend alleen gaat gewoon niet met zo'n diertje, nog niet te spreken over waar je hem laat op een kamer en een kamer vinden waar een huisdier mag is ook nogal lastig... Het is allemaal wat.