Het kan misschien helpen om je gebils 2x per dag op een vaste tijd een vaste hoeveelheid te geven, gewoon zoals bij bijvoorbeeld een hond of een kat?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Of ze krijgen een keer extra veel en dan een tijdje niet meer. Vaste tijden doe ik sowieso niet aan, dan is de uitdaging eraf en worden ze kranky als het een keer later is (zelfde geldt voor honden en katten overigens)

. Ik wissel ze ook af en toe om, dan blijf het leuk.
mix het wel nog met beukensnippers voor de afwisseling l. Leg gewoon een heel pak erin, kunnen ze dat fijn stukgraven. Wat heel snel gebeurt

want ik dacht ook dat het niet kon, gelukkig zag ik op tijd dat ik beter de deksel erop kon laten
Hier zijn ze ook lekker bezig. Helaas ergens waar ik het niet kan zien... Mja.
Blije gerbilmeisjes! 
)
gekke mutsjes dat het zijn. Het zijn echt een soort Jut en Jul samen, hihi. Kibbelen om een zonnepit terwijl er drie onaangeroerd 5 cm verderop liggen

essy87 schreef:Ah, wat vervelend EskeGirl. Ik zou je andere gerbil de komende dagen goed in de gaten houden. Ze kunnen wel eenzaam worden. Waarom ga je op zoek naar 2 pupjes ipv 1? Eigenlijk zou je gerbils beter niet met meer dan 2 tegelijk moeten houden, want vaak gaan ze dan op een gegeven moment vechten, wat vaak naar afloopt...