Puppy Erbij 2021

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 15:53

@JesdaJinn Jaxx is lekker bezig geweest zo te zien...lekker bijkomen

@candalisa leuk dat je les geeft aan pupjes van het nest, kan je ze nog vaak zien ..lijkt me ook lastig om ze te zien vertrekken.. maar gelukkig heb je nog 2 knappe meiden bij je gehouden
Gave foto ook die laatste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 18:13

fannetje schreef:
Zonnebloem92 schreef:
Eindelijk mail gehad en deze gaat het worden:
[ [url=m/h1imN6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een dropje, heb je nu ook een tijd afgesproken?

Ja we kregen een tijd in de mail.
Komt rot uit in verband met het naar school brengen van de kinderen, maar mijn schoonmoeder brengt de Kids nu en dan gaan wij puppy halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 18:15

JesdaJinn schreef:
Wat cute! Had je al een naam?

Ja het is Junior geworden!

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 19:38

Leuke naam hoor :)

JesdaJinn

Berichten: 10491
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 19:56

Leuke naam!

JesdaJinn

Berichten: 10491
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:25

De pretbek is blij met z'n bal xD

Afbeelding

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:41

Hihi wat een lekker bekkie!

Anoniem

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:45

Ahh blij koppie.

Ik ben benieuwd hoeveel honden speelgoed ik nog bij moet halen? Ik heb nu een kong, bijtring, zo'n touw, 2 knuffels zonder en 2 met geluid.
Iemand nog tips?

KimD

Berichten: 20538
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:46

Zonnebloem92 schreef:
Ahh blij koppie.

Ik ben benieuwd hoeveel honden speelgoed ik nog bij moet halen? Ik heb nu een kong, bijtring, zo'n touw, 2 knuffels zonder en 2 met geluid.
Iemand nog tips?


Ligt helemaal aan de pup, Maze speelt met alles wat los en vast zit terwijl Dana dat nooit gedaan heeft.

fannetje

Berichten: 3562
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 08:38

KimD schreef:
Zonnebloem92 schreef:
Ahh blij koppie.

Ik ben benieuwd hoeveel honden speelgoed ik nog bij moet halen? Ik heb nu een kong, bijtring, zo'n touw, 2 knuffels zonder en 2 met geluid.
Iemand nog tips?


Ligt helemaal aan de pup, Maze speelt met alles wat los en vast zit terwijl Dana dat nooit gedaan heeft.

En aan de baas, ik kan het af en toe niet weerstaan weer wast nieuws mee te nemen :+

KimD

Berichten: 20538
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 08:49

Dat sowieso :')

Ik wissel ook vaak speeltjes. Een gedeelte gaat in een bigshopper in de kelder en een ander gedeelte om te spelen. Eens in de zoveel tijd wissel ik ze. Speeltjes die dan stuk zijn worden weggegooid en daar moeten natuurlijk nieuwe voor worden gekocht. *\o/*

Je zou eens moeten zien wat ik voor de puppen allemaal heb. _O-

Dana is nog niet eens bevestigd drachtig. Als ze dat ook niet blijkt te zijn heb ik naast een gebroken hart ook een gebroken beurs. :')

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:41

Hihi altijd leuk al die spulletjes kopen...ben ook al aan het verzinnen wat ik allemaal nog wil kopen...

cinniz123

Berichten: 4430
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:05

Hier hadden we ook echt veel speeltjes maar inmiddels alleen nog maar vodjes.
Bij die 2 jongste dames moet overal de vulling uit :')
En die lege vodjes zijn het leukste die blijven dan aardig lang soort van in leven.
Wubba leeft tot nu toe nog t langste van het pluche spul.

Lugea

Berichten: 1671
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:14

Dat van die lege vodjes herken ik, die blijven zelfs leuker dan het nieuwe speelgoed lijkt het wel. :') Ik moet zeggen dat Melle echt álles kapot krijgt, dus er moet regelmatig iets vervangen worden. Stiekem is het ook gewoon heel erg leuk om speeltjes te shoppen, alleen iets minder voor je portemonnee. De Kong Wubba heeft het hier als knuffeltje ook het langst volgehouden, namelijk drie dagen. :=

KimD

Berichten: 20538
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:22

Ik koop tegenwoordig alleen nog maar dingen waar al bij voorbaat geen vulling in zit. :')

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:26

Die Wubba’s vind ik sowieso leuk :))
Pinto sloopt eigenlijk niet, heel fijn. Heb wel zijn dino al een paar keer moeten naaien maar dat waren ‘gebruikssporen’ :D :P

En ja leuk Karin, ik ben goed te herkennen denk ik met mijn tweekleurige pluizenbol en ik ben een meisje van 20 met licht blond haar :) zeg vooral gedag als je me ziet! :)

Lugea

Berichten: 1671
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:37

Dat is de beste optie, Kim. :') Ik ben wat dat betreft nog enigszins hardleers.

Ik vind de Wubba’s ook wel heel erg leuk! Het is fijn als ze niet slopen. Onze oudste hond sloopt ook niet, die deed jarenlang met haar speelgoed totdat er een pup kwam.

cursebreaker

Berichten: 11635
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 11:05

Hier hadden we wel wat gevulde speeltjes, maar in het begin veelal dingen wat fijn waren voor de tanden, waar we trek spelletjes mee konden doen en waar gewoon veel op geknaagd kon worden (West Paw Zogoflex kan ik bv enormmmm aanraden. Hebben knaag speeltjes maar ook voer speeltjes, apporteer speeltjes, etc en van goed en duurzaam materiaal).

Ondertussen hebben we meer gevulde speeltjes (groot fan van de Zippy Paws en PLAY speeltjes oa) als niet en daar gaat ze ook netjes mee om dus dan investeer ik ook sneller in die dingen. Slopen doet ze alleen als er echt een naad los komt/gaatje in komt en vulling te zien is, dan gaat ze wel plukken. Maar dat is so far pas bij 2 speeltjes gebeurd in ruim 2 jaar tijd. Haar nest knuffel heeft ze bv ook nog.

Arya vond zelf die sleutels van nylabone heel erg fijn om te knagen, zeker in de tandjes wissel periode (dan pakte ze die zelf al als ze last van de tanden had, echt fijn), en wij hadden die speen met slierten van LIEF! en het kleine touwtje van LIEF!; die vond Arya echt geweldig als jonge pup en daar kon je ook wat trek spelletjes mee doen en dan nog een paar zachte knuffeltjes, maar daar deed ze toen nog juist wat minder mee. Da's dus nu omgedraaid haha.

Wij kochten wel bewust tot zeker een jaar geen piep speeltjes en balletjes ook niet - onze tegel vloer is wel wat grover, maar wilde de gladheid niet uittesten met m'n opgroeiende herder die anders te veel achter balletjes aan had gewild, waar ze nu erg gek van is - behalve 1 voerbal die ze ook alleen kreeg als er snoepjes in zaten en ernaast de wat grotere bal van JW Holee Roller - maar daar gooiden we ook niet echt mee om achteraan te laten rennen; daar speelde ze dan gewoon zelf wat mee. Die vind ze nog steeds erg leuk!

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:02

noox schreef:
En ja leuk Karin, ik ben goed te herkennen denk ik met mijn tweekleurige pluizenbol en ik ben een meisje van 20 met licht blond haar :) zeg vooral gedag als je me ziet! :)


Weet je al op wat voor dag je gaat trainen?

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:04

@cursebreaker ga eens kijken naar de tips die jij aangeeft.. iets voor de tandjes

Lugea

Berichten: 1671
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:10

Bedankt voor je tips cursebreaker! Ondanks dat Melle al bijna anderhalf jaar oud is, vindt hij het ontzettend fijn om echt te kunnen kauwen op en knagen aan speelgoed. Ik ga de door jouw genoemde merken/speeltjes een bekijken. Zippy Paws zie ik steeds vaker voorbij komen, maar nog nooit wat van gekocht eigenlijk.

Kiimm_

Berichten: 3161
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 15:15

Hier ook een flinke mand met speeltjes en een voorraad apart. Cody sloopt veel minder sinds hij van de buurvrouw van die kauwspeeltjes voor de stevige bijter heeft gekregen met een smaakje :+

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 15:22

KarinW86 schreef:
Weet je al op wat voor dag je gaat trainen?


Ja donderdag avond om 20:15! Het start de dertigste :D

Anoniem

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 16:43

Nou ik heb toch nog maar 4 dingen bij besteld. Nu hopen dat hij de meubels etc met rust laat.
Met al dat kinder speelgoed zal het een walhalla voor hem zijn haha.
Zojuist ook aangemeld voor de puppycursus.

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 16:46

noox schreef:
Ja donderdag avond om 20:15! Het start de dertigste :D


Leuk!