Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
biggirl schreef:Waaw jeanine heel mooi geworden![]()
Gaaf zeg die logo !
KimD in stein bij de vagebond
Warboel schreef:Omdat zij vindt dat ze er mentaal aan toe zijn, ze zijn de afgelopen dagen echt hard vooruit gegaan dus ze vond dat ze er aan toe zijn om nu 100% persoonlijke aandacht te krijgen qua training enzoen om me blij te maken. Ik ken de fokker, ze weet dat ik er al zo lang naar uitkijk en de pups zijn eraan toe, dus waarom niet?
ze zijn tenslotte ook al 9,5 week nu, dus helemaal geen gekke leeftijd om weg te gaan.
En de moeder is er een beetje klaar mee
KimD schreef:biggirl schreef:Waaw jeanine heel mooi geworden![]()
Gaaf zeg die logo !
KimD in stein bij de vagebond
Voor agility zou ik dan verder zoeken.
Dat is levensgevaarlijk bij hun. Ze hebben namelijk geen flauw idee waar ze mee bezig zijn, niet actief in de sport zelf en de toestellen die zij gebruiken zijn echt gevaarlijk voor de hond!
Iets met een klok en een klepel...
IMJ schreef:Warboel schreef:Omdat zij vindt dat ze er mentaal aan toe zijn, ze zijn de afgelopen dagen echt hard vooruit gegaan dus ze vond dat ze er aan toe zijn om nu 100% persoonlijke aandacht te krijgen qua training enzoen om me blij te maken. Ik ken de fokker, ze weet dat ik er al zo lang naar uitkijk en de pups zijn eraan toe, dus waarom niet?
ze zijn tenslotte ook al 9,5 week nu, dus helemaal geen gekke leeftijd om weg te gaan.
En de moeder is er een beetje klaar mee
Nou helemaal prima! 9,5 week.. kan me voorstellen dat de teef er klaar mee is.
Skippy01 schreef:@smurffie dat is niet niks, zo snel al naar een tweede adres. Hopelijk vindt ze snel haar draai en heb je er geen blijvende problemen van.
Zag toevallig vandaag ook een mix Mechelaar x Hollander, jonge pup. Eigenaar 1 na de fokker wilde hem laten inslapen, eigenaar 2 bleek de hond niet met de bestaande hond te kunnen en nu ter overname voor een minimaal bedrag in de hoop dat ie nu ergens mocht blijven. Best pittig voor zo'n jong dier!
smurffie schreef:Skippy01 schreef:@smurffie dat is niet niks, zo snel al naar een tweede adres. Hopelijk vindt ze snel haar draai en heb je er geen blijvende problemen van.
Zag toevallig vandaag ook een mix Mechelaar x Hollander, jonge pup. Eigenaar 1 na de fokker wilde hem laten inslapen, eigenaar 2 bleek de hond niet met de bestaande hond te kunnen en nu ter overname voor een minimaal bedrag in de hoop dat ie nu ergens mocht blijven. Best pittig voor zo'n jong dier!
Blijft toch bijzonder dat mensen voor moeilijke rassen kiezen. Zo'n mix moet je toch wel redelijk wat ervaring hebben om aan te beginnen mijn inziens. En voldoende uitdaging bieden.
smurffie schreef:Skippy01 schreef:@smurffie dat is niet niks, zo snel al naar een tweede adres. Hopelijk vindt ze snel haar draai en heb je er geen blijvende problemen van.
Blijft toch bijzonder dat mensen voor moeilijke rassen kiezen. Zo'n mix moet je toch wel redelijk wat ervaring hebben om aan te beginnen mijn inziens. En voldoende uitdaging bieden.
cinniz123 schreef:Nou fluffy hebben we niet maar de rest kan ik me in vinden![]()
Al moet ik zeggen dat bij guap het slopen alleen haar eigen speelgoed (En soms iets van de kinderen)was maar goed wat niet is kan nog komen![]()
De riem is echt wel een dingetje hier en ze gaat hem gewoon niet leuk vinden.
Ga je mee is stuiteren maar als je haar tuigje en riem wilt vast doen dan uit dat zich in laag en onderdanig en het ene moment valt het reuze mee om het volgende moment nog net niet je plasje van de zenuwen te laten lopen.
Aan de flexi heeft ze het sws veel minder als aan de gewone lijn en een halsband is vanaf dat 1 al een ramp,waar het vandaan komt? Ik dacht door haar heftige reactie op de enting maar haar broertje schijnt ook zo’n meutje te zijn.