Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nientsje schreef:Nee helaas niet. Maar ze vinden het lekker en ze zijn het waard dus als ik ze alleen kan verkrijgen door ze te kopen, dan geen probleem
. Hier willen ze alleen maar verse takken de verwende krengen
amy_leftover schreef:Van die kleine stokjes? Doen ze hier helemaal niks mee![]()
De gevlochten tunnel dan weer wel en helaas ook de randen van het hok en de huisjes
amy_leftover schreef:Van die kleine stokjes? Doen ze hier helemaal niks mee![]()
De gevlochten tunnel dan weer wel en helaas ook de randen van het hok en de huisjes
Rosie is nu nog een beetje de baas aan het spelen, maar ik denk dat dat wel over zal gaan. Ze is niet heel gemeen, maar Utah piept nogal en dat moedigt die dames altijd aan om nog net even een keer extra te happen
Wikkie en Zip zitten nu weer samen, dat gaat altijd prima. 

. 

Izzy was de enige met rood in plaats van crème of buff.
Ik werk nu ook met haar samen. www.caviabox.nl is van mij. Mijn cavia's mogen alles eerst keuren, dat bevalt ze goed 

En op de foto's zijn ze nog een stuk jonger.

Inderdaad altijd als ze berig waren.
De fokker waar ik gisteren was had deze kleuren en ook rood driekleur, ze waren allemaal zoooo mooi! Echt leuk om te zien, zoveel knappe teddy's.

Temeraire schreef:Wat een prachtige nieuwe dame Melody![]()
Ik heb zelf ook 2 US teddy's in choco crème/buff wit, vind het de mooiste kleuren![]()
Ik zie dat ik wel weer eens nieuwe fotos mag maken, het zijn inmiddels echt flinke beren gewordenEn op de foto's zijn ze nog een stuk jonger.
1 van mijn teddy's heeft ook precies zo'n vlekje op het kontje maar dan een andere kleur![]()
Hier even een babyfoto waarop je dat vlekje goed ziet
[ [url=m/stLWnK.jpg]Afbeelding[/url] ]

(Dubbeldun)
Nientsje schreef:Hebben jullie ook zeugjes die op beren springen?
Merry bespringt Menthus steeds
(Apollo moet soms in bad omdat ie dan weer een kwakje op zijn billen heeft)